Uczciwosc kolezenska

1. Data: 2006-05-04 21:21:08

Temat: Uczciwosc kolezenska
Od: "e02" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc !

Pomagalem koledze w napisaniu pewnego rozdzialu w pracy doktorskiej. Obiecał, że
umieści moje nazwisko w przypisach - specjalista do spraw algorytmow. Mi na tym
nie zalezalo, on sie tlumaczyl ze tak musi byc ze z im wieksza grupa osob bedzie
wspolpracowal to praca bedzie miala wartosc i nie pominie mojego nazwiska.

Oco mi chodzi? Chodzi o to ze skoro obiecal to dlaczego nie dotrzymal slowa?
Bo ze nie jestem umieszczony w jego pracy to pikus. A zawsze sie tlumaczyl ze
nigdy nie klamie. Co byscie zrobili na moim miejscu? Powiedziec wprost? Spytac
sie? Nie chodzi o robienie zadymy ale o to zeby wiedzial

pozdrawiam i dziekuje za opinie
nauczyciel

2. Data: 2006-05-05 03:25:03

Temat: Re: Uczciwosc kolezenska
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

e02; <7...@n...onet.pl> :

> [...]
> nigdy nie klamie. Co byscie zrobili na moim miejscu? Powiedziec wprost? Spytac
> sie? Nie chodzi o robienie zadymy ale o to zeby wiedzial

Pytanie testowe - sądząc po nicku i podpisie możesz być osobą
odpowiedzialną za spamowanie psp we wrześniu-październiku zeszłego roku.
Mylę się? [komplimenty pozostawiam na później ;))].

Flyer
--
gg: 9708346

3. Data: 2006-05-05 14:19:36

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer; <e3eglc$hoj$1@nemesis.news.tpi.pl> :

Wydaje mi się, że "ktoś" [nie pytajcie dlaczego mi się wydaje] ma
wątpliwości. Toteż pod wpływem delikatnej prośby zapodaję argumenty nt
spamowego charakteru autora postu źródłowego:

http://tinyurl.com/gg523
http://tinyurl.com/k9wfu

Flyer
--
gg: 9708346

4. Data: 2006-05-05 14:24:44

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> Wydaje mi się, że "ktoś" [nie pytajcie dlaczego mi się wydaje] ma
> wątpliwości. Toteż pod wpływem delikatnej prośby

To była prośba telepatyczna ;) W dalszym ciągu nie wiem kto, po co i
za co.

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 61.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

5. Data: 2006-05-05 14:34:02

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał:

> W dalszym ciągu nie wiem kto, po co i za co.

Już ~wiem. Czy trolle są zmiennopłciowe? ;)

6. Data: 2006-05-05 16:46:57

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha; <e3fnsc$r4r$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> Już ~wiem. Czy trolle są zmiennopłciowe? ;)

"Papier jest cierpliwy, wszystko wytrzyma" - parafrazując to
powiedzienie - "Klawiatura jest cierpliwa, wszystko wytrzyma". ;)

Ucieszyłem się z tego powodu, że wspomniane trolle, bo to było całe
stadko, wspominały coś o nauczycielu informatyki, który kazał im
spamować usenet. ;))) Prawda, że urocze? ;)

Flyer
--
gg: 9708346

7. Data: 2006-05-05 16:51:01

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha; <e3fnav$ps2$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> To była prośba telepatyczna ;) W dalszym ciągu nie wiem kto, po co i
> za co.

Nieee, to nie Ty mnie prosiłaś, żebym się "udał do psychiatry wraz ze
swoimi kurwami". ;)

Flyer
--
gg: 9708346

8. Data: 2006-05-05 17:32:20

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> to nie Ty mnie prosiłaś, żebym się "udał do psychiatry wraz ze
> swoimi kurwami". ;)

Posiadanie gg ma i swoje złe strony. Wiem, że takie napaści "fanek"
się zdarzają... :]

9. Data: 2006-05-05 17:37:56

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> wspomniane trolle, bo to było całe stadko, wspominały coś o
> nauczycielu informatyki, który kazał im spamować usenet. ;)))
> Prawda, że urocze? ;)

To nie pierwszy raz. I niestety pewnie nie ostatni. Może by tak nowemu
p. ministrowi od oświaty podsunąć coś o pl.test w ramach misji
informatyzacji narodu ;)

10. Data: 2006-05-05 17:49:26

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha; <e3g2an$kbc$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> Posiadanie gg ma i swoje złe strony. Wiem, że takie napaści "fanek"
> się zdarzają... :]

E-mail, więc pomyłka do czego odnosiła się uwaga jest wykluczona.

Flyer
--
gg: 9708346

internetowe znajomości
FORUM:"...napawać się Goethem i budować obozy koncentracyjne"
Czy to już koniec czegoś dobrego w moim życiu?
delfiny
Re: Nie bój się to nic się nie stanie!