Uczta dla 4 facetow:)

71. Data: 2006-02-09 12:49:42

Temat: Re: Uczta dla 4 facetow:)
Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "konrad" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
news:dsf8cm$7bp$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> Czy Ty kwiatuszku masz męża?

Nie.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

72. Data: 2006-02-09 12:54:45

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 09 Feb 2006 12:26:42 +0100, Waćpanna lub waćpan @nn, w wiadomości
<news:43eb2647@news.home.net.pl> zawarł, co następuje:

> Nie Ty jedna pewnie - ja bardzo lubię śledzie Lisnera w aromatycznej
> zalewie korzennej ;)

Całkiem niezłe są. Moje chłopaki bardzo lubią lisnery. A na imprezy to sie
kupuje koreczki takie malutkie w oleju ("meksykańskie"), ale za Chiny Ludowe
nie pamiętam jaka firma.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

73. Data: 2006-02-09 12:55:53

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 09 Feb 2006 12:07:29 +0100, Waćpanna lub waćpan notujaca, w
wiadomości <news:C010E100.9CC%notujaca@gazeta.pl> zawarł, co następuje:

> A odkąd to serce nie pozwala na dbanie o zdrowie swoich mężczyzn? Soja ponoć
> bardzo zdrowa jest :-)

Ale niesmaczna! Tzn. jak sie ją przyprawi może być w miarę zjadliwa.
A taki hamburger z mięsa ma smak mięsa + przypraw. Czyli jest jednak ciut
wyżej IMO.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."
Po co facetowi krawat? Każde zwierze powinno być uwiązane.

74. Data: 2006-02-09 12:58:38

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Feb 2006 12:31:10 +0100, Waćpanna lub waćpan Misiek, w
wiadomości <news:dsf95u$fo3$1@polsl.pl> zawarł, co następuje:

> Umiesz... golonke w wodzie ze szczatkowymi iloscmi przypraw (zielem
> angielski, liściem laurowym
> i pieprzem ) tylko (a daje sie tam sporo WIECEJ)

Ja daję dokładnie tyle. Nawet nie solę, bo gotuje peklowane już i słone.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."
Kłamstwo ma piękne nogi.

75. Data: 2006-02-09 13:00:04

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Feb 2006 12:14:40 +0100, Waćpanna lub waćpan flower, w
wiadomości <news:dsf850$1vi$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> I nazywa się ich pijakami. Dalszy opis zresztą pasuje.

No bez przesady. Po pierwsze wkraczamy w OT, po drugie, to, że kumple
spotykają się napić gorzały (dobrze zmrożonej wódeczki) i zagryźć to
śledziem, to nie pijactwo od razu. To normalne spotkanie towarzyskie "na
wódkę" tak samo jak "do kina", "na mecz", czy coś.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."
Ja swoje zdanie mam i proszę mi tu nie mieszać w głowie jakimiś faktami.

76. Data: 2006-02-09 13:03:36

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> To wszystko zmienia.

No, zapewne.
Przed chwilą tak się dziwiłaś skąd ktoś może o tobie coś wiedzieć, a teraz
nagle wszystko się u ciebie zmienia jak się dowiadujesz że bliżej nie znany
ci facet nie ma męża.
Tak tak, -łaś, coś mi się tak zdaje.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

77. Data: 2006-02-09 13:05:03

Od: "konrad" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przed chwilą tak się dziwiłaś skąd ktoś może o tobie coś wiedzieć, a teraz
> nagle wszystko się u ciebie zmienia jak się dowiadujesz że bliżej nie
> [...]
co do _łaś to pomyłka
jak i moja co do tego, że jesteś kobietą
Poglądy zaś masz zdecydowanie "moherowe"

konrad

78. Data: 2006-02-09 13:30:42

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> śledziem, to nie pijactwo od razu. To normalne spotkanie towarzyskie "na
> wódkę" tak samo jak "do kina", "na mecz", czy coś.

Ale nie ma ani "na mecz" ani "do kina". Prawdziwi mężczyźni spotykają się po
to, aby napić się gorzały przecież.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

79. Data: 2006-02-09 13:32:59

Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Thu, 9 Feb 2006 12:31:10 +0100, Waćpanna lub waćpan Misiek, w
> wiadomości <news:dsf95u$fo3$1@polsl.pl> zawarł, co następuje:

> Ja daję dokładnie tyle. Nawet nie solę, bo gotuje peklowane już i słone.

Zaraz a warzywa?
Ja zawsze dodaje porcje rosolowa i mieso przechodzi tez ich smakami
To jesli gotowana
Pieczona? a roznie ale mowimy o gotowanej
duszona?
a np. taka http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis1333.html

Gtoowana?
Golonka gotowana

Składniki:

Składniki:
2 średnie świeże golonki (po około 700 g),
włoszczyzna bez kapusty,
liść laurowy,
ziele angielskie,
pieprz, sól.

Golonki opalić z pozostałości sierści, oskrobać, dokładnie umyć. Włożyć do
wrzącej osolonej wody, przykryć; gotować do miękkości (około 1 ? godziny).
Włoszczyznę umyć, oczyścić opłukać, pokrajać na mniejsze kawałki; dodać do
mięsa na 30 minut przed końcem gotowania. Pod koniec gotowania dodać listek
laurowy, pieprz, angielskie ziele: w razie konieczności posolić.

Ugotowane golonki przekrajać wzdłuż i usunąć kości. Podawać na ogrzanym
półmisku obłożone grochem purée lub ziemniakami i kapustą z grochem,
chrzanem i ogórkiem kwaszonym lub sosem chrzanowym.

http://www.mediaprint.com.pl/?p=kacik_stefana
Tu wiecej przepisow

Golonki opalić z pozostałości sierści, oskrobać, dokładnie umyć. Włożyć do
wrzącej osolonej wody, przykryć; gotować do miękkości (około 1 1 godziny).Do
gotującej się golonki dodać na pół godziny przed końcem gotowania: pokrajaną
cebulę, oczyszczony i pokrajany w półpierścienie por, koncentrat pomidorowy,
paprykę, kminek pieprz i sól. Po ugotowaniu podawać z grochem purée.

80. Data: 2006-02-09 13:34:24

Od: "konrad" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale nie ma ani "na mecz" ani "do kina". Prawdziwi mężczyźni spotykają się
> po
> to, aby napić się gorzały przecież.

Życie, Synu, nie składa się tylko z picia gorzały.

Ale jak napisał Hłasko w "Sowa, córka pisarza"
dość swobodna cytata:
"- Czy mogę Wuja zaprosić na wódkę?
Trzeba - odrzekł Wuj Józef"

konrad