Uczucia kobiet....

1. Data: 2002-12-13 19:51:43

Temat: Uczucia kobiet....
Od: "Baluu" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich...
Od pewnego czasu jestem wiernym czytelnikiem tej grupy. Nigdy jednak nie
zdecydowałem sie aby cos napisac na forum Was wszystkich...
Wiele razu byl to walkowany temat prawdziwej milosci... Wybacznie, moze sie
z moja opinia nie zgodzicie, ale uwazam ze czlowiek nigdy nie moze byc w 100
% pewny drogiej osoby, a co dopiero jej uczuc... Czasami nie wiemy co tak
naprawde sami chcemy od zycia, siebie samego albo partnera...
Przejde teraz do nurtujacego mnie tematu...

Co jest w stanie zrobic kobieta, aby zmienic faceta (przypuscmy ze nadal go
kocha, mimo jego wad i tego zlego co jej uczynil....)
Wiem ze ludzie sa zdolni do wielkich poswiecen... Lecz czy wrazliwe kobieta
moja poswiecic wiele aby byc szczesliwa????
--
Baluu

1. Data: 2002-12-13 19:54:43

Temat: Re: Uczucia kobiet....
Od: "Baluu" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo prosze aby moj post skomentowaly kobiety :)

--
Baluu

1. Data: 2002-12-13 20:14:48

Od: Marsel <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w art. <atddoi$av2$1@news.gazeta.pl>,
szanowny kol. Baluu pisze, ze:
<...>
> Co jest w stanie zrobic kobieta, aby zmienic faceta (przypuscmy ze nadal go
> kocha, mimo jego wad i tego zlego co jej uczynil....)

(hehe, w tym nawiasie wyzej, zawarles sedno problemu, jak sadze
- przypuscmy ze nie mozna robic drugiemu czlowiekowi roznych, chocby
drobnych, zlych zrzeczy tylko dlatego ze "bo i tak kocha")

> Wiem ze ludzie sa zdolni do wielkich poswiecen... Lecz czy wrazliwe kobieta
> moja poswiecic wiele aby byc szczesliwa????

No wiesz...
IMO
czlowiek (bez wgzledu na plec w zasadzie), ktory za najwieksza wartosc
uznaje swoje prywatne szczescie poswiecic moze dokladnie wszystko co ma
realnego, jesli tylko pojawi sie cien kolejnego zludzenia
(a szczescie to uluda)
(z jednej strony moznaby wiec czlowiekowi wspolczuc, a zdrugiej..
jest zrodlem nadziei, a zarazem i sily do zycia... szlag by to.)

ale co ja tam wiem...
--
Marsel

1. Data: 2002-12-13 20:25:04

Od: "Anna " <m...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo prosze aby moj post skomentowaly kobiety :)

> [...]

zaczac zastanaiwac sie cze ktos kto mnie krzywdzi w swiaodmy sposob moze
mnie kochac, jesli mnie nie kocha nie akceptuje to dlaczego jestesmy razem?
dlazcego mnie krzywdzi? Ja nie moglabym dlugo istniec w zwiazku gdzie On
robilby m krzywde, ni emoglabym kogos takiego kochac, choc mowi sie ze nie
kocha sie za cos, a pomimo czego. No, ale...to chyba lekka
nadinterpretacja.....poswiecic mozna wiele, ale pod warunkiem ze sami sie w
tym nie zatracamy nie gubimy swojego Ja, najwazniejsze zyc w zgodzie z sama
soba....
pozdrawiam Anna Maria

1. Data: 2002-12-14 14:23:16

Od: "*szaaa*" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsel" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (z jednej strony moznaby wiec czlowiekowi wspolczuc, a zdrugiej..
> jest zrodlem nadziei, a zarazem i sily do zycia... szlag by to.)

Wiesz bardzo dużo i sądzę, że znasz ten problem lepiej od swoich
poprzedników.
Sądzę, że człowiek ( a szczególnie kobieta, bo chyba poświęcenie dla innych
ma bardziej zakodowane ) może zrobić prawie wszystko dla kochanej osoby.
Wiele zależy od siły uczucia po obu stronach. Poczytaj Baluu literaturę na
ten temat... nawet tą piękną...
Kobiety potrafią zapomnieć nawet o sobie dla dobra ukochanego.
Nie ma reguły na czucie i zaangażowanie, to zależy od osobowości człowieka i
od tego jak głęboko potrafi odczuwać kochanie.

--
*szaaa*

1. Data: 2002-12-14 19:13:43

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Baluu" news:atddu1$b6r$1@news.gazeta.pl

[CIACH]

Ojciec nie kopiuj 1:1 swoich poprzednich artykułów tylko wycinaj.
Samego siebie się nie cytuje (w Twoim wypadku to jest naganna kopia a nie
cytat)

1. Data: 2002-12-14 19:15:03

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Baluu" news:atddoi$av2$1@news.gazeta.pl
> Co jest w stanie zrobic kobieta, aby zmienic faceta

To nie kobieta ma go zmieniać !!!!
To on jak ją kocha ma się zmienić dla niej.

1. Data: 2002-12-15 10:10:49

Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Czasami nie wiemy co tak
naprawde sami chcemy od zycia, siebie samego albo partnera...

Zgadzam się, ale to zagubienie chyba ma swoje źródło gdzieś ? ;-)

Co jest w stanie zrobic kobieta, aby zmienic faceta (przypuscmy ze nadal go
kocha, mimo jego wad i tego zlego co jej uczynil....)

Po prostu wybacza, jeżeli warto w to inwestować, że tak powiem ( jak
bizneswoomen ;-) W innym przypadku jak najszybciej uciekać :-)

enni

1. Data: 2002-12-16 09:31:28

Od: m...@p...info (Lipinska Miroslawa) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kobieta
> moja poswiecic wiele aby byc szczesliwa????
dzień dobry, już, już myślałam co by tu napisać i doszłam do wniosku, że nie
ma potrzeby. Po prostu radzę przeczytać wątek "Przemoc - jak pomóc"
Wtrącę jednak swoje trzy grosze: jest wiele przyczyn tego, że kobiety nie
traktują miłości jako dobra dawanego sobie wzajemnie, tylko pozwalają sie
niszczyć. A ludzie podziwiają, albo pukają sie w czoło. Im bardziej pozwala
się niszczyć, tym bardziej kocha (?!) Jedna z przyczyn takiej mentalności to
"wychowanie z domu" Ja też słyszałam będąc dziewczynką takie stwierdzenia
płynące nie od ojca, ale właśnie od matki:
"...... bo kobiety, to mają najgorzej........"
"...... bo kobieta, to MUSI się poświęcić......"
"..... bo kobiety zawsze za mało zarabiają, żeby się stawiać...."
Ja tu nawiązałam do tej przemocy, ponieważ jest mowa o tym, że " facet wiele
złego jej uczynił". Trochę mi to nielogicznie brzmi, bo cokolwiek by w tym
przypadku poświęciła, może być szczęśliwa???

mirkal

1. Data: 2002-12-16 09:34:40

Od: m...@p...info (Lipinska Miroslawa) szukaj wiadomości tego autora

> Co jest w stanie zrobic kobieta, aby zmienic faceta (przypuscmy ze nadal
go
> kocha, mimo jego wad i tego zlego co jej uczynil....)

Optowałabym za tym, żeby zadbała o siebie, zaczęła wychodzićz domu i po
jakimś czasie zmieniła faceta po prostu na innego. Jeśli ją krzywdził, nie
widzę innego rozwiązania. Nie da się zmienić dorosłego człowieka, można go
tylko na jakiś czas powstrzymać.
mirkal

manipulacja (podprogowa i nie tylko)
SMS-y Wielka Prośba!