Uczulenie ?

1. Data: 2004-03-07 09:17:14

Temat: Uczulenie ?
Od: "TomekW" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Moja żona ma następujący problem, od 4 dni nasila się u niej jakaś wysypka,
na nogach (najmocniej) i trochę na rękach. Zdjęcie:
www.studia.krakow.pl/uczulenie/uczulenie.jpg Nigdy wcześniej czegoś takiego
nie miała. Nie zmieniła także ostatnio kosmetyków do pielęgnacji ciała.
Wysypka bardzo ją swędzi, od dołu na nogach tworzy się takie zgrubie, lekko
opuchnięte. Nie była jeszcze z tym u lekarza. Zastanawiamy się czym wysypka
może być spowodowana, czy jakimiś zmianami w organizmie, czy po zjedzeniu,
czegoś?. Jeśli możecie coś podpowiedzieć będe wdzięczny.

Tomek

2. Data: 2004-03-07 17:49:13

Temat: Re: Uczulenie ?
Od: woo-cash <w...@W...konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

TomekW <t...@p...onet.pl> był(a) tak miła/y i napisał(a) w
wiadomości <c2epma$4qn$1@nemesis.news.tpi.pl> datowanej nie 7. marca 2004
10:17:

> Nie zmieniła także ostatnio kosmetyków do pielęgnacji
> ciała.

To akurat o niczym nie świadczy. Nierzadko właśnie na skutek długotrwałego
niezmieniania (kosmetyków, diety itp.) występuje uczulenie na stosowane
produkty.

Pozdrawiam,
Woo.

--
= Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash = "Prawda jest jak dupa.
= = Każdy ma swoją."

3. Data: 2004-03-09 08:05:27

Od: "om" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiamy się czym wysypka
> może być spowodowana, czy jakimiś zmianami w organizmie, czy po zjedzeniu,
> czegoś?. Jeśli możecie coś podpowiedzieć będe wdzięczny.

Ja mam takie po amoksiklavie. Zdenerwowanie i podrażnienia (np. depilacja)
tylko je zaognia
pozdrawiam,
M.

Lightheadedness - dość długie
do jakiego lekarza sie udac ?
brite smile a wybielanie wypelnien [ciut dlugie]
Katar - jak sobie z tym poradzic?
CIĄŻA - SPORTY ZIMOWE (NARTY ITP.)