płytka paznokcia problem

1. Data: 2004-03-07 11:17:08

Temat: płytka paznokcia problem
Od: "shadow" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Doznałem urazu dużego palca u nogi. Troszkę bolało i wdawało mi sie ze na
tym sie skonczy. Jednak tego samego dnia wieczorem spod paznokcia zaczęła
wyciekać mi jakas woda. Trwało to około 3 dni. Potem zauważyłem ze paznokieć
przybrał jasny kolor i jak się okazało płytka paznokcia odkleiła się
częsciowo od palca. Właściwie trzyma się tylko w miejscu gdzie paznokieć
wyrasta. Co mam w takim przypadku zrobić? Dodam jeszcze ze nie mam pod ani
obok paznokcia żadnych krwiaków itp.

2. Data: 2004-03-07 11:41:56

Temat: Odp: płytka paznokcia problem
Od: "ppsik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co mam w takim przypadku zrobić? Dodam jeszcze ze nie mam pod ani
> obok paznokcia żadnych krwiaków itp.

Pojsc do chirurga

3. Data: 2004-03-07 12:31:38

Temat: Re: płytka paznokcia problem
Od: "shadow" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Pojsc do chirurga
>
> Tak jest to jakies rozwiązanie ale bardziej mi chodziło o to. Czy ten
paznokiec koniecznie musi byc zerwany czy moze jednak nalezy ciepliwie
poczekac obcinając co jakis czas jego koniec a w jego miejce wyrosnie nowy.
Próbowałem znalesc cos na ten temat w archiwum grupy. Ale nic nie znalazłem
na ten temat. Wszystkie przypadki dotyczyły wrastania paznokcia a u mnie
rzecz ma sie zupełnie odwrodnie.

4. Data: 2004-03-07 19:53:01

Od: "gobo" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ja kiedys przytrzasnalem palca u reki drzwiami. Objawy identyczne jak
u Ciebie, paznokiec ostatecznie oderwalem, pozniej sam wyrosl nowy.
Wszystko bylo ok. Pamietam,ze w momencie, gdy schodzil, sporo bolalo i
troche podchodzila ropa. Moczylem w Rivanolu i pomoglo.
Pozdrawiam
Piotrek, Zgorzelec

Uczulenie ?
Lightheadedness - dość długie
do jakiego lekarza sie udac ?
brite smile a wybielanie wypelnien [ciut dlugie]
Katar - jak sobie z tym poradzic?