Uczulenie na golenie

1. Data: 2004-03-01 21:35:51

Temat: Uczulenie na golenie
Od: "ppsik" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Po goleniu na szyji wyskakuja mi krosty wypelnione bialym plynem (takim jak
w przypadku trądziku). Nie wiem co mam robic, bo jesli nastepnego dnia się
ogole, to ścinam "głowki" tych wypryskow i zaczyna mi lac krew. Czy jestem
uczulony moze na pianke, maszyki zmienialem na rozne, ale za kazdym razem to
samo. Jedyny ratunek, to nie golenie przez kilka dni, aby podsuszyc syfki i
dopiero wtedy golenie. (Nie gole sie "pod wlos", używam ostrych ostrzy)
Bardzo dziekuje za wszelkie odpowiedzi. Paweł

2. Data: 2004-03-01 21:52:17

Temat: Re: Uczulenie na golenie
Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja rowniez mialam takie objawy po goleniu delikatnej skory przy pachwinach i
bardzo pomaga mi posmarowanie skory po goleniu Tormentiolem. To taka masc
lagodzaca do kupienia w aptece. Jest b. gesta wiec biore troszke na palce i
wklepuje w skore.
P.S.
Moze zapytaj rowniez na p.r. uroda. Niedawno byl tam podobny watek i jakis
chlopak radzil aby przed goleniem umyc twarz srodkiem antybakteryjnym (w
celu wysuszenia skory przez co wlosy sa bardziej "sterczace") i nie golic
sie po kapieli.

Pozdrawiam Beata

3. Data: 2004-03-01 21:57:57

Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ppsik" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

Może elektryczna golarka. Mniej drażni skórę.

4. Data: 2004-03-01 22:13:12

Od: "strychnos" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skórę należy zdezynfekować przed i po goleniu.
Należy używać do tego kosmetyków ZAWIERAJĄCYCH
alkohol (etanol)!
Mi pomagało, gdyż miałem podobny problem.

KF

5. Data: 2004-03-01 23:21:27

Od: "ppsik" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może elektryczna golarka. Mniej drażni skórę.

Jak na razie nie stac mnie :(

6. Data: 2004-03-01 23:27:13

Od: Szczepan <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia (a było to 2.03.2004 o 00:21 ) ppsik napisał:

> Jak na razie nie stac mnie :(

No to broda + nożyczki.

--
pozdrawiam Szczepan
www.eiteam.prv.pl

7. Data: 2004-03-02 12:36:59

Od: "Ewa" <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jednak na Twoim miejscu bym to rozważyła. Mój mąż miał taki sam problem. Od
kiedy goli sie maszynką elektryczną wszystko jest ok.
Dodatkowo przyczyną może być nie samo golenie a kosmetyki, których używasz.
Podsumowując: golarka elektryczna opłaci sie bardziej, niż eksperymenty i maści.
(najtańsze od ok 80 zł, a to jest sprzęt dość trwały)

8. Data: 2004-03-02 13:39:42

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Mar 2004 13:36:59 +0100, Ewa wrote:

> [...]
> Podsumowując: golarka elektryczna opłaci sie bardziej, niż eksperymenty i maści.
> (najtańsze od ok 80 zł, a to jest sprzęt dość trwały)

:) To pewnie zależy od modelu męża:)

Ja sam golę się powiedzmy fragmentarycznie, ale postanowiłem sprawdzić
golarkę elektryczną. Napiszę tylko tyle, że teraz golarka leży sobie w
szafce i wcale za nią nie tęsknię. Ludzie, jakie to było swędzenie...
Jakby mnie stado komarów pogryzło... A jak ja wyglądałem następnego
dnia... ;) Tak czy inaczej po kilku próbach postanowiłem nadal skrobać
się na mokro (w niektórych miejscach (twarzy) oczywiście) :)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

9. Data: 2004-03-03 17:28:10

Od: "Jaco" <j...@p...xo.pl> szukaj wiadomości tego autora

No mnie już nic nie pomagało - ani kremy, ani jakieś wody po goleniu na
bazie alkoholu. Zawsze mam ten problem że wyskakuje mi coś na kształt
wysypki. Jak na razie jedynym wyjściem stała się broda i przynajmniej w tym
miejscu nie muszę się katować - bo na policzkach mi się to nie robi.
Pozdrawiam
Jaco

Usuń -nospam z mojego adresu

Użytkownik "strychnos" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Skórę należy zdezynfekować przed i po goleniu.
> Należy używać do tego kosmetyków ZAWIERAJĄCYCH
> alkohol (etanol)!
> Mi pomagało, gdyż miałem podobny problem.
>
> KF

odbarwienie skory
prezerwatywy durex love
impotencja
jak to wyleczyc?a wogole czy to uleczalne?
Akupunktura beziglowa