Ugryzienie Pająka

1. Data: 2012-07-13 13:09:19

Temat: Ugryzienie Pająka
Od: Posesjusz <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Między nadgarstkiem a łokciem od dołu ręki (ta delikatniejsza skóra)
ugryzł mnie prawdopodobnie pająk w lesie. Kolejnego dnia dopiero spuchło
(o dziwo). Od 4 dni mam napuchnięte, wielkości bąbla od komara ale
napuchnięcie jest twarde, nie miękkie jak to od komara. Swędzi jak
cholera, tym bardziej gdy tego dotknę albo ubranie dotyka. Wtedy przy
dotknięciu zaczyna tak swędzieć że wpadam w szał ! Dosłownie :) przy
okazji puchnie przy dotknięciu. Co mam kupić i smarować ? Czemu to tak
długo schodzi ?! Zawsze mi wszystkie ugryzienia znikały w ciągu godziny.
Tu mam rumien wokół, potem na napuchnięciu (1 cm) mam obwolutę
jaśniejszą (7 mm średnicy) i znów rumień w środku (5m)

--
Maciej

2. Data: 2012-07-13 13:21:26

Temat: Re: Ugryzienie Pająka
Od: Posesjusz <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodam jeszcze ze tak to wyglada:

http://desmond.imageshack.us/Himg696/scaled.php?serv
er=696&filename=dsc0467hq.jpg&res=landing

Niepozornie ale mocne swedzenie wwierca mi sie w glowe, chwilami mam
ochote przeciac to i wycisnac toksyny, poleccie mi coś proszę.

Ciekaw jestem dalczego dopiero kolejnego dnia mi to wyskoczylo, coś
poczułem tam wcześniej ale myślałem że sie zadrapałem albo ukłułem
czymś, a na następny dzień nagle napuchnięte i swędzące.

--
Maciej

3. Data: 2012-07-13 13:24:57

Od: "Aha...." <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-13 15:21, Posesjusz pisze:
> [...]
> poczułem tam wcześniej ale myślałem że sie zadrapałem albo ukłułem
> czymś, a na następny dzień nagle napuchnięte i swędzące.

O qrwa reka ci juztro odpadnie i chuj zgnije.

4. Data: 2012-07-13 15:06:43

Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

Niepozornie ale mocne swedzenie wwierca mi sie w glowe, chwilami mam
ochote przeciac to i wycisnac toksyny, poleccie mi coś proszę.

Z domowych sposobów, proponuję okład na noc z papki cebulowej (cebulę kroisz
w plastry i rozcierasz na drobną papkę)
Chłodny okład zawijasz bandażem (nie za mocno!)
Po nocy powinieneś poczuć ulgę.
Proponuję także kilka dawek wapna zgodnie z dozowaniem na ulotce.
W dzień staraj się izolować miejsce plastrem z opatrunkiem. Nie będziesz
podrażniał ubraniem.
Nie polecam samodzielnego przecinania i drenażu.
Pozdrawiam.
WOJO

5. Data: 2012-07-13 15:26:55

Od: "Aha...." <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-13 17:06, WOJO pisze:
> [...]
> podrażniał ubraniem.
> Nie polecam samodzielnego przecinania i drenażu.

Dziwfczynke pajaczek ukasil ?

6. Data: 2012-07-13 22:49:33

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> podrażniał ubraniem.
> Nie polecam samodzielnego przecinania i drenażu.

A Fenistil w tym przypadku nie pomógłby?

7. Data: 2012-07-14 02:24:35

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-13 15:09, Posesjusz pisze:

> Tu mam rumien wokół, potem na napuchnięciu (1 cm) mam obwolutę
> jaśniejszą (7 mm średnicy) i znów rumień w środku (5m)

A może to nie pająk, tylko kleszcz?
Wypadałoby to pokazać lekarzowi.

8. Data: 2012-07-14 15:42:45

Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

A może to nie pająk, tylko kleszcz?
Wypadałoby to pokazać lekarzowi.

Też mi to przyszło do głowy, jednak rumień nie jest charakterystyczny i zbyt
szybko się pojawił od zdarzenia.
Pozdrawiam.
WOJO

9. Data: 2012-07-14 15:45:07

Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

A Fenistil w tym przypadku nie pomógłby?

Fenistil złagodzi objawy doraźnie i niestety krótkotrwale.
Pozdrawiam.
WOJO

10. Data: 2012-07-16 13:18:23

Od: Posesjusz <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kroisz w plastry i rozcierasz na drobną papkę)
> Chłodny okład zawijasz bandażem (nie za mocno!)
> Po nocy powinieneś poczuć ulgę.

Bardzo mi pomogłeś, dziękuję, Twój sposób pomaga.

--
Maciej

Nano woda-przyrząd?!
Re: Wprowadzono przymusowe szczepienia w Polsce -w trakcie Euro
Czy to rak
wysokie cisnienie
jaki lekarz odczyta wyniki kolonoskopii i poprowadzi leczenie?