Ukraina

1. Data: 2001-01-05 16:27:24

Temat: Ukraina
Od: "Krzysztof Jakubik" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

W Telexpressie przed chwila powiedzieli, ze ukrainskie cukrownie rozpoczely
produkcje solonej sloniny... w czekoladzie!

Pozdrawiam

KJ

1. Data: 2001-01-05 17:20:47

Temat: Re: Ukraina
Od: "Danka" <j...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

No to niezle! Musze sobie sprobowac wyobrazic tez smak - nie, nic z tego;,
bo sloniny nienawidze!
Pozdr,
Danka

1. Data: 2001-01-05 23:25:20

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Jakubik wrote:

> W Telexpressie przed chwila powiedzieli, ze ukrainskie cukrownie rozpoczely
> produkcje solonej sloniny... w czekoladzie!

Też słyszałem.
Może ktoś u nas dla odmiany zacznie robić śledzie z bitą śmietaną :))

sadyl

1. Data: 2001-01-06 00:02:39

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Też słyszałem.
> Może ktoś u nas dla odmiany zacznie robić śledzie z bitą śmietaną :))

przyjedz do Szwecji, tu sa sledzie w zalewie z dod. cukru i
cynamonu.....
;-) mb

1. Data: 2001-01-06 07:20:05

Od: "Ania Derejska" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Szalewska-Palasz <s...@b...nih.gov> wrote in message
ih.gov...

> Tu, znaczy w Ameryce, tez zdarzylo mi nabyc sloiczek sledzi w zalewie
> winnej, ktora okazala sie byc zalewa cukrowa....Sledzki moczyly sie
pozniej
> w solance (odwrotnosc przygotowania takich matjasow;-)), nastepnie zostaly
> doprawione cebulka i pieprzem ale i tak slodki smak przebijal......chyba
> nie lubie
>
> pozdrawiam znad rolmopsa po polsku, znaczy nie na slodko;-))
> agnieszka
Te w zalewie octowo cukrowej to wlasnie moje ulubione :))
Ania

1. Data: 2001-01-06 18:54:18

Od: s...@b...nih.gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-01-06 20:02:14

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Szalewska-Palasz wrote:
> <.> i tak slodki smak przebijal......chyba
> nie lubie
>
> pozdrawiam znad rolmopsa po polsku, znaczy nie na slodko;-))

no - nie bądźmy tacy ortodoksyjni
śledziki na słodko też bywaja niezłe
ale z tą czekoladą to przesada
zresztą jak się uwalę to spróbuję (podobno jest to znakomita zagrycha)
na trzeźwo nie mam odwagi :))

sadyl

1. Data: 2001-01-08 12:51:53

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl wrote:

> Może ktoś u nas dla odmiany zacznie robić śledzie z bitą śmietaną :))

Sadylku z bita to moze nie ale w smietanie z jabluszkiem tartym...niebo
w gebie :))
albo w smietanie z odrobiną cytryny, bakaliami i rodzynkami - to
przeciez jak najbardziej na slodko :))
ehh...rozmarzylam sie..wieczorem jem sledzie :)))

pzdr
agi

P.S. Sledzie po litewsku od Marka Drabika ( patrz post z 20/12 ) byly po
prostu pyszne. Polecam kazdemu.

1. Data: 2001-01-13 22:10:16

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Busk <m...@h...com> wrote:
> przyjedz do Szwecji, tu sa sledzie w zalewie z dod. cukru i
> cynamonu.....
I tego Ci zazdroszczę! Uwielbiam śledzie po szwedzku; niestety, poza
Szwecją nie do kupienia. Mam też przepis na śledzie na słodko, ale
nie wychodzą takie, jak te szwedzkie. Spróbuję dodać cynamonu, może
to właśnie o to chodzi ;-)

Anetek
.' .. `. A...@c...ch | http://chall.ifj.edu.pl/~aneta
:`.__.': Anything is good and useful if it's made of chocolate.
`....'

1. Data: 2001-01-13 22:49:28

Od: "Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny!
Dajcie przepis na te sledzie!!! Blagam....
Kocham sledzie... i cynamon tez!
Pozdrawiam
Magda

Składniki do sandwich-toast'a
cos do chleba
DOSC! "Koncz wacpanna ... wstydu oszczedz..."
ciasto na pierogi
Mnostwo ziemniakow!