Ukraińcy nie zasługują na Polskę!

21. Data: 2019-01-13 21:54:47

Temat: Re: Ukraińcy nie zasługują na Polskę!
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-13 21:46, silvio balconetti wrote:

> [...]
> brakowac to wszystko idzie lawinowo. Ronwiez polityka opiera sie na
> nastrojach. Pogarszaja sie, to slabnie gospodarka, a jak gospodarka leci
> w dol, to i nastroje itd. Wtedy moze pojsc w dobrym lub zlym kierunku. W
> raczej dobrym poszlo chyba w NRD - ludzie stracili wiare w przyszlosc
> systemu, spieprzali, protestowali, poszli pod mur i pogranicznicy nie
> wiedzieli co robic. No i bylo po NRD.
> Ciekawi mnie Wenezuela - maja ponad milionowa inflacje, zrobili w
> sierpniu denominacje i juz nowy boliwar jest 26x tanszy, a emigracja
> przekroczyla 3 mln; Turcji tez sie niezbyt wiedzie.

No popatrz, popatrz, taki kryzys w tym NRD, że z dnia na dzień, pod
murem, ruskiej amunicji zabrakło.

// dodam tylko, bo czasem gimby nie znają, że zwijanie sowieckiej,
militarnej strefy wpływów rozpoczeło sie od słymmego, europejskiego
marszu przez instytucje, tak gdzies połowie lat 60-dziesiątych.

22. Data: 2019-01-14 13:58:05

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> militarnej strefy wpływów rozpoczeło sie od słymmego, europejskiego
> marszu przez instytucje, tak gdzies połowie lat 60-dziesiątych.

Cos mi sie zdaje, ze albo mamy inne lektury albo cos przespalem, bo
wydawalo mi sie, ze w latach 60 i 70 imperium mialo sie wzglednie
dobrze. Byly jakies zgrzyty w okolicach Pragi, ale pozniej kredyty,
odprezenie, Strauss z walizkami pieniedzy u Honeckera, umizgi no i na
koniec Gorbi (jego portret widzialem w St. Anthony's w Oksfordzie w 1986
r.). Sowietolodzy (np. Zbig) jeszcze w 1980 roku nie przewidywali
zadnych zmian. Ba nawet opozycyjny posel Gerhard Schröder na wiosne 1989
roku smial sie z kolegow z partii rzadzacej, ktorzy marzyli o zjednoczeniu.
--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

23. Data: 2019-01-14 18:05:43

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-14 13:58, silvio balconetti wrote:

> [...]
> roku smial sie z kolegow z partii rzadzacej, ktorzy marzyli o zjednoczeniu.

Nie doceniasz kremlowskich szachistów.
O coś takiego, jak o brak inteligencji i umiejętności analitycznego
myślenia to bym ich nie podejrzewał.
Dobrze wiedzieli, juz w latach 60-dziesiatych, jaka będzie ekonomia u
nich i na tzw. zachodzie, za 25-30 lat. Realne działania zmierzające do
militarnego opuszeczenia strefy wpływów rozpoczeły sie od gabinetowego
przewrotu na Kremlu w 1964.
Likwidacja tak dużej militarnej strefy wpływów i 'oddanie' jej, bez
jednego wystrzału, to nie jest zamkniecie stoczni, czy jakiejś kopalni.

tu popatrz, jak chętnie 'wadza', oddaje 'wadze' i to na takim kawałku
piachu.
https://tiny.pl/txggn

Tymczasem, Sowiety oddały pół kontynentu, bez jednego wystrzału.
Myślisz, że nic nie dostali w zamian? Nic nie pozostawili?

Wyobrażasz sobie taką sytuacje?
Na którymś tam posiedzeniu KPZR, gdzies w połowie lat 80-dziesiątych,
podchodzi do mównicy Gorbaczow i zwraca sie do swoich wiernych
towarzyszy następującymi słowami:
"Od jutra, towarzysze, przestajemy budować komunizm. Od jutra, będziemy
budować kapitalizm. Uwalniamy wszystkie podbite narody, we Wschodniej
Europie a także we wszystkich Republikach Federacyjnych ZSRR."

Czy nie sądzisz, że po takiej, nagłej i niespodziewanej deklaracji,
prezydium zarządziło by również nieplanowaną przerwe w obradach?

//A Czechosłowacja w 68, to było zatkanie luki, po wycofaniu sie z
Austrii w 1955, właśnie po to, aby nikt z zewnątrz nie przeszkadzał
przygotować tą swoją strefe wpływów.
Gdańsk 70, Radom 76, Solidarność 80!

24. Data: 2019-01-15 15:08:54

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> tu popatrz, jak chętnie 'wadza', oddaje 'wadze' i to na takim kawałku
> piachu.
> https://tiny.pl/txggn

Czyzby tu chodzilo o migracje? Spisek?
Temat mozna potraktowac historycznie. Przed ponad 2000 lat zaczely sie
migracje Zydow. Pozniej plemiona germanskie poszly na Rzym. ...
"Noc sw. Bartlomieja" i tysiace hugenotow ruszylo na wschod (u nas maja
swoj kosciol i wielu przyznaje sie do dziedzictwa). W XVIII wieku
cesarze austriaccy sprowadzaja osadnikow z zachodnich ziem niemieckich
na wschodnie rubieze imperium (zamojszczyzna, Siedmiogrod). Carowie ida
ich przykladem. Zydow zas wypedzaja. Druga wojna i jej koniec - 7 mln
Niemcow przemieszcza sie na zachod. Pozniej ich sladami ida miliony
wschodnich Europejczykow. Wszystko przypadek?

Btw. Pominalem ruchy ludnosci na polwyspie iberyjskim, we Francji,
Niderlandach, miliony Gastarbeiterow od lat 60.
--
saluto
Silvio Balconetti

25. Data: 2019-01-15 22:57:06

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-15 15:08, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
>
> Btw. Pominalem ruchy ludnosci na polwyspie iberyjskim, we Francji,
> Niderlandach, miliony Gastarbeiterow od lat 60.

Cały czas chodzi o to samo.
Odkąd katolicyzm, zaczął wywierać wpływ na społeczeństwa, nie ustają
działania zmierzające do jego zniszczenia.
Wszystko to z powodu 'niekompatibilnych systemów wartości'.

26. Data: 2019-01-18 15:32:15

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Cały czas chodzi o to samo.
> Odkąd katolicyzm, zaczął wywierać wpływ na społeczeństwa, nie ustają
> działania zmierzające do jego zniszczenia.
> Wszystko to z powodu 'niekompatibilnych systemów wartości'.

Wiem, wszystko dzieje sie za sprawa szatana i jego ziemskich
przedstawicieli. A niszczenie chrzescijanstwa zaczelo sie juz przed jego
powstaniem. To Tertulian twierdzil, ze religie starozytne (zoroastryzm,
mitraizm) na sprawa zlego przyjely podobne do pozniejszego
chrzescijanstwa symbole, stroje, liturgie i mity. Chodzilo przeciez o
dyskwalifikacje i osmieszenie prawdziwej religii!

- Mitra zostal wyslany przez boga ojca na swiat, aby przezwyciezyc
ciemnosc i zlo.
- Mitra wyszedl ze skaly juz jako dorosly z pochodniami i byl przywitany
przez pastuchow i zwierzeta.
- Mitra odbyl ostatnia wieczerze z 12 zwolennikami zanim umarl, zostal
pogrzebany i zmartwychwstal.
- Mitra przedstawiany jest w ikonografii jako "Sol invictus", z aureola
wokol glowy.
- Wyznawcy mitraizmu (jak wczesniej zoroatrianie) wierzyli w niebo i
pieklo, sad ostateczny, powstanie z martwych i powrot Mitry na ziemie
dla ostatecznego przezywciezenia zla.
- Nazwa dla niedzieli niektorych jezykach odnosi sie do Mitry jako boga
slonca.
- Waznym symbolem religii byl krzyz, symbolem slonca krzyz podobny do
swastyki.
- Przyjecie do wspolnoty nastepowalo poprzez zanurzenie we krwi byka, a
zanurzanie w wodzie bylo jak chrzest praktykowane w starozytnym Egipcie.
- Wyznawcy Mitra mieli obrzadek z chlebem, miesem oraz woda lub winem.
- Byly cztery glowne swieta przesilenia letniego i zimowego oraz
zrownania dnia z noca (boze narodzenie, wielkanoc).
- Najwyzszy kaplan zwany byl "papa" i nosil capke frygijska, czerwona
szate, pierscien i pastoral (laske pasterska).

--
saluto
Silvio Balconetti

27. Data: 2019-01-18 19:05:11

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-18 15:32, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> - Najwyzszy kaplan zwany byl "papa" i nosil capke frygijska, czerwona
> szate, pierscien i pastoral (laske pasterska).

Ciągle tylko ta celebra i celebra.
Coś o tzw. wartościach, napisz, cos o filozofii?

28. Data: 2019-01-18 19:48:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:

> 20-letni pracownik pizzerii który przyjechał tu z Ukrainy z biedy,
> szukać lepszego życia, nie nabijał na widły żadnych polskich dzieci...
> Urodził się w 1998 roku i nie jest winny tego co działo się 30, 50,
> 100 lat temu.

No i co z tego, że się później urodził? Ważne, KTO go urodził.
https://gloria.tv/article/YT7ewNp4Qmf61QpiBgMHuwCTJ

> Nie wiem czemu przytaczać takie historie

Tym gorzej dla ciebie. Polacy wiedzą - ja wiem, i inni też.
https://www.google.pl/amp/s/www.fakt.pl/kobieta/plot
ki/krzesimir-debski-o-smierci-dziadkow/cmvtbty.amp

> i podsycać
> nienawiść między ludzmi?

CO podsycać?!
Niczego nie trzeba podsycać NA UKRAINIE:
https://www.salon24.pl/u/marcinjanowski/116533,z-krz
esimirem-debskim-o-kresach-upa-i-kolejach-losu
(...)Dziadek był lekarzem, babcia pielęgniarką. Sam słyszałem od Ukraińców
- mamy kolegów ze szkoły podstawowej, jacy byli wspaniali: dziadek
,,judymował" - leczył za darmo, oboje pomagali biednym. Aż moja mama nie
wytrzymała i zapytała: ,,To czemuście ich zamordowali?". Usłyszała: ,,Bo tak
trzeba było". ,,To nas też zamordowalibyście, jak by trzeba było?", ,,Tak",
powiedzieli.(...)

> Komu się to przydaje?

Tobie - żebyś miał do czego wracać, jak cię stamtąd, gdzie sobie tyłek
opalasz i masz w nim Polskę, wyp...ą.

> Na co to?

Mądrzy ludzie wiedzą, na co. Ty nie musisz.
American historian George Santayana wrote in 1905: 'Those who cannot
remember the past are condemned to repeat it.'

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

29. Data: 2019-01-18 20:53:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-18 o 19:48, XL pisze:

> No i co z tego, że się później urodził? Ważne, KTO go urodził.

Fuj. Jesteś obrzydliwa.
Bladego pojęcia nie masz kto go urodził, to po pierwsze.
Po drugie, nadal nie dociera do ciebie, że dzieci nie dziedziczą w
genach czynów rodziców.
Taka stara, a taka głupia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

30. Data: 2019-01-18 21:17:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Fuj. Jesteś obrzydliwa.
> Bladego pojęcia nie masz kto go urodził, to po pierwsze.

Polka?!
LOL

> Po drugie, nadal nie dociera do ciebie, że dzieci nie dziedziczą w
> genach
> czynów rodziców.
> Taka stara, a taka głupia.

Nihil novi, ,,młody odkrywco" - ,,w genach dziedziczą PREDYSPOZYCJE, a resztę
przez wychowanie.
Jest jeden wyjątek - Tusk - który JEDNAK w genach po dziadku odziedziczył
plucie na Polskę :->

Ukraińcy dzieciom każą w Polsce deptać polską flagę, skończyć na ich koszt
darmowe studia i zrobić potem Polakom to, co im robił dziadek-banderowiec.

Porozmawiajmy o Żydach...
POLSKOŚĆ...
Nie karmię Owsiaka!
150 sztuk kupię!