Ułamał mi sie ząb ratunku

11. Data: 2003-12-08 21:45:27

Temat: Re: Ułamał mi się ząb ratunku (was: U3ama3 mi sie z?b ratunku)
Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja wrote:

> To nie tak :-)))
> Pisałam o odbudowaniu zęba plombą (czy czymś podobnym), a nie za
> pomocą wkładu....

widzisz, to jest tak - czasami mozna za pomoca samego wypelnienia. ale to
bardzo rzadko. poza tym taka odbudowa jest dosc krucha jak na sily panujace
w buzi podczas zucia. no i zamiast zorbic cos raz i dobrze, to po kazdym
schabowym z koscia bedziesz chodzila i tobila ponowna odbudowe zeba.

> Sztyft i koronka to już trochę w przychodni kosztują i na dodatek po
> co męczyć człowieka sztyftami, jak można zęba odbudować.

pewnie, ale z pustego i Salomon...

> Miałbyś sumienie ludziom agrafki, czy spinacze montować? :-(

nie ja - historia miala... :)

--
milego dnia
adam, gg# 402495

12. Data: 2003-12-16 10:22:03

Temat: Re: Ułamał mi sie ząb ratunku
Od: "Monique" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Mraczek" napisał w wiadomości
> Przyznam się szczerze że jestem zaskoczony tym, że jescze ktoś chodzi do
> dentysty na NFZ, bo ja nikogo już takiego nie znam...

Prywatni lekarze maja podpisane umowy z NFZ,
ale biora takie doplaty, ze wychodzi tyle samo co prywatnie,
wizyta jest na kase chorych :-)
Pozdrawiam,
Monique

Pigułki antykoncepcyjne-pilne?