Ulga remontowa 2003?

1. Data: 2002-10-16 07:37:21

Temat: Ulga remontowa 2003?
Od: "MSK" <m...@b...jagiellonia.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Obecnie obowiazuje ulga remontowa (lokal mieszkalny i budynek) - 3
letnia (2000 - 2002). Jak bedzie w przyszlym roku? Czy planujac spory
remont lepiej kupic wszystko w tym roku, czy mozna (z ulga) kupowac w
czasie trwania remontu (w roku przyszlym)? Jednym slowem: czy w
przyszlym roku obowiazywac bedzie ulga remontowa? A jesli tak to czy
wiadomo juz jaka i na jakich warunkach?

Pozdrawiam
Michal Kopec

1. Data: 2002-10-16 08:05:45

Temat: Re: Ulga remontowa 2003?
Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czasie trwania remontu (w roku przyszlym)? Jednym slowem: czy w
> przyszlym roku obowiazywac bedzie ulga remontowa? A jesli tak to czy

Nie jestem 100 % pewien, ale z tego co slyszalem to tej 3letniej ulgi juz
nie bedzie.
Jesli koniecznie z niej chcesz skorzystac, to masz na to dwa i pol miesiaca.

Pozostaje tzw mala ulga, w tym roku limity wynosza ok 3500, a w razie
remontu
instalacji gazowej cos okolo 4700 (prosze poprawic jesli sie myle).
Z ulgi tej mozesz skorzystac raz na 5 lat.
Jesli w tym roku wykorzystasz cala, to w przyszlym mozezs skorzystac tylko
z jej czesci (tej o ktora zostanie powiekszona).

pozdrowienia
MarcinP

1. Data: 2002-10-16 09:42:32

Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie bedzie.
> Jesli koniecznie z niej chcesz skorzystac, to masz na to dwa i pol

Co to jest ta "mala ulga" ?

> w tym roku limity wynosza ok 3500, a w razie
> remontu
> instalacji gazowej cos okolo 4700 (prosze poprawic jesli sie myle).
> Z ulgi tej mozesz skorzystac raz na 5 lat.

Co to za ulga "raz na 5 lat"?

> Jesli w tym roku wykorzystasz cala, to w przyszlym mozezs skorzystac tylko
> z jej czesci (tej o ktora zostanie powiekszona).

To jaka ulga ma zostac a jaka sie konczy?
I ile tych ulg wg Ciebie jest obecnie?

Karol

1. Data: 2002-10-16 10:18:28

Od: "Marcin Sławicz" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> czasie trwania remontu (w roku przyszlym)? Jednym slowem: czy w
> przyszlym roku obowiazywac bedzie ulga remontowa? A jesli tak to czy
> wiadomo juz jaka i na jakich warunkach?

Spodziewam się, że po wyborach dowiemy się, że ulgi remontowej już nie
będzie. Na razie nic nie mówią, że będzie nadal.
Pozdrawiam,
Marcin

1. Data: 2002-10-16 19:09:43

Od: "Anna" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spodziewam się, że po wyborach dowiemy się, że ulgi remontowej już nie
> będzie. Na razie nic nie mówią, że będzie nadal.

Wg mnie na pewno nie bedzie i po co przed wyborami maja mowic na ten temat?
Jesli by go ruszyli,to potem ciezko byloby sie wycofac z obietnic, a jeszcze
gorzej ich nie dawac. To gra o wygrana. A po wyborach tuz przed koncem roku
sie dopiero dowiemy. jak zwykle. jeszcze sie nie zdazyliscie przyzwyczaic?
Przeciez to "juz bylo"...

1. Data: 2002-10-17 08:25:14

Od: "Katarzyna Świątnicka" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MSK <m...@b...jagiellonia.krakow.pl> napisał(a):

> [...]
> czasie trwania remontu (w roku przyszlym)? Jednym slowem: czy w
> przyszlym roku obowiazywac bedzie ulga remontowa? A jesli tak to czy

Cześć Michał
W przyszłym roku będzie nowy limit ulgi na lata 2003 - 2005, czyli nowa
trzyletnia ulga. Jeżeli planujesz duży remont to część rzeczy kup w tym roku.
Teraz możesz odliczyć 3850 zł co odpowiada wydatkowi 20 263 zł i 16 gr.
Przypuszczm, że nowy limit będzie trochę większy. Możesz skorzystać z tej
obecnej ulgi, jak również i z tej nowej w przyszłym roku.

1. Data: 2002-10-17 08:26:04

Od: "Katarzyna Świątnicka" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Przypuszczm, że nowy limit będzie trochę większy. Możesz skorzystać z tej
obecnej ulgi, jak również i z tej nowej w przyszłym roku.
Kasia

okna TECHMAPROJEKT?
sofa 3-osobowa
kluski kładzone z jabłkami (P) i pytanie
Konsultanci poszukiwani
whirlpool 711 + plyta akm 608