Ulga remontowa - co można odliczyć?

1. Data: 2005-11-04 08:27:20

Temat: Ulga remontowa - co można odliczyć?
Od: "AlterEgo" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Niby wiadomo, że wszystko, co "trwale przymocowane", drzwi, okna, podłoga -
to oczywiste.
Ale czy np. okap kuchenny też?
Czy jeżeli umywalka jest w komplecie z szafką, to traktować je jako całość,
czy odliczać tylko umywalkę?

Pozdrawiam i dziękuję za wskazówki
Alicja

2. Data: 2005-11-04 09:19:59

Temat: Re: Ulga remontowa - co można odliczyć?
Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 Nov 2005 09:27:20 +0100
"AlterEgo" <a...@w...pl> wrote:

> [...]
> podłoga - to oczywiste.
> Ale czy np. okap kuchenny też?
> Czy jeżeli umywalka jest w komplecie z szafką, to traktować je jako

moze przeczytaj najpierw jakis artykul na ten temat, co?

Sierp

3. Data: 2005-11-04 09:24:43

Od: "AlterEgo" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze przeczytaj najpierw jakis artykul na ten temat, co?
Czytałam, nie jeden; same ogólniki. Może nie miałam szczęścia.
Najwięcej informacji, w tym rozporządzenie MF, znalazłam nt prac
remontowych, co mnie średnio interesuje.
Jeśli masz "pod ręką" jakiś link, będę zobowiązana.
Alicja

4. Data: 2005-11-04 09:54:54

Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 Nov 2005 10:24:43 +0100
"AlterEgo" <a...@w...pl> wrote:

> [...]
> remontowych, co mnie średnio interesuje.
> Jeśli masz "pod ręką" jakiś link, będę zobowiązana.

pod reka nic nie mam
co do okapu - mozna odliczyc, o ile jest podlaczony do pionu
wentylacyjnego (wiem, bzdura...)

co do szafki - nie wiem

Sierp

5. Data: 2005-11-04 09:55:35

Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 Nov 2005 10:54:54 +0100
Sierp <s...@s...NO.net> wrote:

> co do szafki - nie wiem

natomiast wiem, ze mozna odliczyc podzlewozmywakowa szafke kuchenna,
wiec moze lazienkowa takze

Sierp

6. Data: 2005-11-04 10:20:46

Od: "AlterEgo" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> natomiast wiem, ze mozna odliczyc podzlewozmywakowa szafke kuchenna,
> wiec moze lazienkowa takze
Dzieki za info!
A.

Deska barlinecka - klon, grab?
pleśń na ścianie, czy znaleźliśmy sposób?
Oczyszczacz venta - pytanie do użytkowników
wężyk do gazu
[allegro] Sprzedam kubek ale jaki?!