Ulga remontowa w 2005?

1. Data: 2004-12-17 12:00:47

Temat: Ulga remontowa w 2005?
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to jest? Jak odliczałem wydatki w 2003 i 2004, to w 2005 też się da?
Czy też trzeba teraz na gwałt wszystko kupować?

2. Data: 2004-12-18 10:44:43

Temat: Re: Ulga remontowa w 2005?
Od: "Ann" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Janoszka" <G...@S...pro.onet.pl> wrote in
message news:slrncs5ijd.b5j.Grzegorz.Janoszka@plus.icsr.agh.
edu.pl...
> Jak to jest? Jak odliczałem wydatki w 2003 i 2004, to w 2005 też się da?
> Czy też trzeba teraz na gwałt wszystko kupować?

ja mam taka sytuacje ze mieszkanie odbieram w 2005 i kupowac materialy tez
bede w 2005
US Wroclaw Krzyki na Sztabowej poinformowal mnie ustnie (nie wystepowalam
pisemnie z zapytaniem tylko spytalam przy okazji) ze moge odliczyc wydatki
ylko z roku 2005 a pozniejszych nie, bo ostatni okres obowiazywania ulgi
rozpoczal sie w 2003 a konczy sie w 2005 wlasnie
i kobieta zarzekala sie ze nie musze kupowac nic w 2004
Pozdrawiam
Ann

glosny transformator i halogeny
Skrzypiacy kran :)