Umiecie palic papier?

51. Data: 2013-11-05 01:49:44

Temat: Re: Umiecie palic papier?
Od: zkd <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 4 Nov 2013 12:08:59 -0800 (PST), k...@g...com
nagryzmolił:

> Jak nie ma skupu makulatury to ma najwyżej taczkę gazet i
kolorowych cz=
> asopism. O tonach pisałem w kontekście ze nikt tyle papieru w domu
nie =
> ma.
No to jeszcze raz:
Majka napisala:
"mam MNÓSTWO papieru"
"zamierzam/chcialabym/grzac tym przez PRAWIE cały sezon"

Zapytam: caly sezon jedną taczką??,,

"kolorowe czasopisma" -ja rozumiem cieżkie

Sprawdz ile wazy torba kolorowych czasopism

Co ty moźesz wiedzieć o tym, co ludzie mają w domach i w jakiej
ilości.

Poradzę, pilnuj swego i bedzie ok.
O czyimś papierze i jego ilosci nic nie wiesz i nie zajmuj czasu.

52. Data: 2013-11-05 13:06:54

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 5 listopada 2013 01:49:44 UTC+1 użytkownik zkd napisał:
> [...]
>
> ilości.
>

> Poradzę, pilnuj swego i bedzie ok.
>
> O czyimś papierze i jego ilosci nic nie wiesz i nie zajmuj czasu.

Nie ma pojęcia co pisze.

53. Data: 2013-11-05 17:20:00

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> praska do papieru to bzdura. Chociażby dlatego ze współczesny papier
> ma niewiele wspólnego z papierem. Dodatkowo proces przygotowania
> materiału i robienia pseudo brykietów jest czasochłonny. Brykiet i
> technologia ma z ekologią tyle wspólnego co szał w kortach z kałem w
> szortach.

muszę się z tobą zgodzić, imho to takie brykiety zrobione z tego co nazywa
sie papierem będzą bardzo trudno palne, żby nei powiedzieć że będą
materiałem ogniochronnym :)

54. Data: 2013-11-11 03:09:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 4 Nov 2013 12:08:59 -0800 (PST), k...@g...com napisał(a):

> Jak nie ma skupu makulatury to ma najwyżej taczkę gazet i kolorowych czasopism.

Może kazała dzieciom w szkole przynieść po 10 kilo? - to będzie tego
przynajmniej kilka ton ;-PPP

--
XL
W polskiej historii istnieją dwie tradycje, które mają taki sam wpływ na

...Odkurzacz do popiołu z kominka, z pieca c.o., do pyłu?
Bakterie do ozyszczalni
klamka z zamkiem do drzwi w pokoju
Optymalne ustawienie ogrzewacza wody
Okna akustyczne