Umiejętność

21. Data: 2005-06-23 08:49:38

Temat: Re: Umiejętność - (powyżej 18 lat - wchodzisz gdy rodzice pozwolą)
Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
news:d9bt1a$avo$1@inews.gazeta.pl...
> Co takiego widzi i słyszy człowiek, a czego nie doświadczają zwierzęta?
>
> Nie pytam o pierdoły związane z logiką.
> O AI, IQ, czy IE i takie tam, co przeciętny szympans posiada.
>
> Więc?
>
> ett
>
> Nic?
> Pewnie nic :-)

No! Co?

ett

Wysilta te świńsko_baranio_mózgi!

Co jest alter_anty_sprzeczne_z domeną trawy?

Za trudne?

ett

22. Data: 2005-06-23 09:18:59

Temat: Re: Umiejętność
Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał w
> wiadomości news:d9dr1u$7fv$1@inews.gazeta.pl...

> pitał,
>
> No i właśnie :-))
> I co?
> bo?
> Po co?
W sumie po to samo, po co protrzebne jest to gołębiowi, psu i świnii. Z
jedną różnicą - człowiek ma świadomość tych mechanizmów, zdolność świadomego
emitowania bodźców na innych ludzi (zwierzęta) tak aby odnieść zamierzony
efekt a zwierzęca mimikra i wysyłanie bodźców odbywa się czysto
fizjologicznie, bez udziału swiadomosci.

23. Data: 2005-06-23 10:49:29

Od: "patix" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa wrote in message ...

>Użytkownik "patix" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

>Napisałeś :-)
>"Zwierzęta mają zaszyte wzorce"
>Sam wiesz, że to - gówno prawda.
>
>Spłaszczamy to tak. By.. prościznę uzyskać :-)
>Zeżreć bydlaka!

no i napisalem ,ze pewnie nie bardzo sie rozumiemy :)))
Sam wiesz ,ze to .....
ale nieszkodzi :)))

przeciez piszac o wzorcach mialem na mysli
nie reakcje/zachowania bo te oczywiscie
sa zmienne (podlegaja uczeniu/tresurze )

Chodzilo mi o zespoly zachowan typu:
jedzenie,spanie,zabawa,picie,....

ilosc tych zespolow jest ograniczona i jesli
podlega modyfikacji to w ograniczonym zakresie
i _nie_przenoszalnym (tak latwo jak u ludzi)
miedzy indywidualnymi osobnikami .
Same zachowania w ramach tych zespolow
oczywiscie ,ze sa zmienne. Ale "obrazy swiata"
w jakich funkcjonuja sa co do istoty te same.

czlowiek tez ma "wbudowane" zespoly czynnosci
ale praktycznie wszystko z czego korzysta
w zyciu spolecznym przejmuje z zewnatrz(spoleczenstwo)
lub tworzy samodzielnie. Swiat czlowieka
zlozony jest glownie z zesplow czynnosci
(nie_biologicznych) , ktorych biologia czlowieka
nie zna i zanac nie moze bo maja pochodzenie
"spoleczne".

>Oczywiście masz rację, przypisując analogiczność, nie logiczność,
>strukturze świata.
>Nie masz zaś racji próbując zlogizować.
>Ale czyń to :-))
>Sie przyda :-)

no kurna - dla mnie analogia to logizowanie -
pierwsza klasa !!!

>I zmień kodowanie - bo stary jesteś i już :-))
>
>I jeszcze jedno - pamiętasz? Z czego się zlekka wyśmiewałeś?

zawsze z wlasnych mysli/pomyslow

widze ,ze Ci moj Irokez nie podchodzi :))))

jesli sadzisz ,ze w tym wieku nie wypada
to moge przeczesac na inna modle :))

Jestes moze stylista ??? :))))

zdrowko
patix

24. Data: 2005-06-23 10:49:45

Od: "patix" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek Sobczyk wrote in message ...

> [...]
>efekt a zwierzęca mimikra i wysyłanie bodźców odbywa się czysto
>fizjologicznie, bez udziału swiadomosci.

no to moze niecalkiem/niezawsze tak

K.Lorenz opisuje experyment sowjego
kolegi , ktory pracowal w laboratorium Pawlowa.

Pies byl uwarunkowany na wydzielanie
sliny (nagroda pokarm) w odp. na pewien
dzwiek metronomu.

Jednak pies byl w klatce caly czas
unieruchomiony przypiety paskami.

Gosc podszedl i przecial paski a wtedy
pies podbiegl do metronomu
(ktory nie wydawal wlasciwego dzwieku)
i zaczal sie slinic (bezpodstawnie) - proszac
"mechanicznego pana" o jedzenie/nagrode.
:))

pozdrawiam
patix

25. Data: 2005-06-23 11:01:35

Od: grek <g...@b...tak> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa wrote:
> Dobry żart tymfa wart :-)

bo o to chodzi, humor poprawia... wszystko ;)

> Ale nie o, samo widzenie, chodzi.

hmmm... kopytko ;), jezeli wiesz o czym mowie...

> Co kum potrafi, czego żaba nie potrafi?

a to trzeba by zabojada, ew zabologa zapytac jakiegos.

> Jak już zapaskudziłem umysł.

a mi zarzucaja ze puszczam w niepamiec jakies drobne pierdoly z
rozmowy... ze niby nagle 'nic nie pamietam'. ehh, rzydz...

> Numerami telefonów, techniką obsługi "simensa",
> i wcześniej "noki", i mam dylemat
> nokia czy simens?

ale to zaden dylemat. tylko nokia! ;)

> Ale za babę mi nie uchodzi :-)

ale ossochodzi?

> Co to jest - co ja widzę więcej - a Ty nawet nie potrafisz nazwać.

nie nazwe niczego czego jeszcze nie widzialem. wiec sila rzeczy jakbym
wiedzial jak nazwac to juz bym widzial. a przynajmniej slyszal/czytal
czy cos tam. wiec Ty mi powiedz co widzisz czego ja nie widze ;)

> Nie popadajmy w paranoję :-)))

czasem ciezko ;)

--
pawel
http://grek.punktg.com.pl/ | także RSS | update!

Przybylaś z głosami aniołów, by przypomnieć mi, kim jestem.
Przybylaś ze swiata Boga, by oswietlić moją twarz i kazać mi pamietać....

26. Data: 2005-06-23 11:33:09

Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (ktory nie wydawal wlasciwego dzwieku)
> i zaczal sie slinic (bezpodstawnie) - proszac
> "mechanicznego pana" o jedzenie/nagrode.

Będę się teraz rozpaczliwie bronił :) Pies to moze faktycznie niewlasciwy
przykład, bo dotyczy odruchów wyuczonych. A może to był taki metronom
zrobiony z kielbasy? ;-)

27. Data: 2005-06-23 11:39:26

Od: "patix" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>
>Będę się teraz rozpaczliwie bronił :) Pies to moze faktycznie niewlasciwy
>przykład, bo dotyczy odruchów wyuczonych. A może to był taki metronom

:))))

pozdrawiam
patix

28. Data: 2005-06-23 14:47:58

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no i napisalem ,ze pewnie nie bardzo sie rozumiemy :)))
> Sam wiesz ,ze to .....
> ale nieszkodzi :)))

Cegła, pustakowi nie równa :-))
A dom jak stał, stoi.
Jasne :-)

> przeciez piszac o wzorcach mialem na mysli
> nie reakcje/zachowania bo te oczywiscie
> sa zmienne (podlegaja uczeniu/tresurze )
>
> Chodzilo mi o zespoly zachowan typu:
> jedzenie,spanie,zabawa,picie,....

To ucz się od wielkich, i zredukuj do czterech - nie tych.
Tych, już nieredukowalnych.
A może później masz (niby) kwant, być- nie być.

> [...]
> Same zachowania w ramach tych zespolow
> oczywiscie ,ze sa zmienne. Ale "obrazy swiata"
> w jakich funkcjonuja sa co do istoty te same.

Włala.

> [...]
> zlozony jest glownie z zesplow czynnosci
> (nie_biologicznych) , ktorych biologia czlowieka
> nie zna i zanac nie moze bo maja pochodzenie

Bzdury
Człowieka.

> no kurna - dla mnie analogia to logizowanie -
> pierwsza klasa !!!

Sobie trochę pologizuj.
Nie zaszkodzi. Parę neuronów "jak znalazł".
A zbieżność to nie logika!
Co to, kurwa, za logiczny wniosek, że dwie proste
nie są równoległe. Jaka logiczność?

> zawsze z wlasnych mysli/pomyslow

Nie :-)
Wcześniej, łaskawie :-)

> widze ,ze Ci moj Irokez nie podchodzi :))))

O włosach inną 'razom.'
Temat ważny jak to - jaką sami sobie krzywdę robimy.
Lud mówi "nie sadzić w pełnię"! Myli się?

> jesli sadzisz ,ze w tym wieku nie wypada
> to moge przeczesac na inna modle :))

Właśnie.
Tylko, po co?

> Jestes moze stylista ??? :))))

Brońciepanie - bez wizerunku.

> zdrowko
> patix

Polszczyzna - mniemam, że nie byłoby Szekspira, bez przekładu na polski :-)

Beer, or not ...

zobaczmy, azaliż.
Szekspir-Lem -i coś z głębokiego wschodu (po drodze - Sołżenicyn?).

ett
Szukacz Buddy :-)

29. Data: 2005-06-23 15:13:15

Od: "patix" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa wrote in message ...

>Użytkownik "patix" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

..
>To ucz się od wielkich, i zredukuj do czterech - nie tych.
>Tych, już nieredukowalnych.
>A może później masz (niby) kwant, być- nie być.

jak mam redukowac do 4 kiedy jest nascie :)))

dla mnie nie ma wielkich - sa tylko Ci co mnie
juz przekonuja i Ci co jeszcze nie :))))

>Włala.
??

>Bzdury
>Człowieka.
??

>A zbieżność to nie logika!
>Co to, kurwa, za logiczny wniosek, że dwie proste
>nie są równoległe. Jaka logiczność?

logicznosc to tosamo co stalosc/niezmiennosc !!!

>Nie :-)
>Wcześniej, łaskawie :-)

???
przypomnij ??

>Właśnie.
>Tylko, po co?

by Cie (w nie zamierzony sposob) nie draznic ??

zdrowko
patix

30. Data: 2005-06-26 20:38:06

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek Sobczyk; <d9duj1$pts$1@inews.gazeta.pl> :

> W sumie po to samo, po co protrzebne jest to gołębiowi, psu i świnii. Z
> jedną różnicą - człowiek ma świadomość tych mechanizmów,

A pies nie wie, że szczeka? ;)

> zdolność świadomego
> emitowania bodźców na innych ludzi (zwierzęta) tak aby odnieść zamierzony
> efekt

Jeżeli świadomość jest szczególnym zespołem wyników generowanych w
wyniku działań czysto biologicznych [post factum], to nie ma zdolności
"świadomego" itd. - fakt, że komputer umie narysować koło i wyświetlić
napis "narysowałem koło" nie jest dowodem na istnienie świadomości. ;)

> a zwierzęca mimikra i wysyłanie bodźców odbywa się czysto
> fizjologicznie, bez udziału swiadomosci.

Bez udziału werbalizacji wyniku i działań poprzedzających - proponuję
pojęcie świadomości pozostawić śliniącym się humanistom. ;)

Flyer

Zakochałem sie w Marzence
ciekawość 1 stopien do piekła ?
WYJAŚNIENIE SCHIZOFREMII
Kierowca zawodowy - badania
(spam) Komunikacja internetowa - badanie