Unieważnienie małżeństwa kościelnego

11. Data: 2003-03-12 11:57:58

Temat: Re: Unieważnienie małżeństwa kościelnego
Od: "Gocha" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
KJ <k...@i...pl> wrote in message
news:b4l2u1$38r$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Szukam osoby, która może mi pomóc w "bezstresowym" unieważnieniu
małżeństwa
> kościelnego. Jestem już po rozwodzie cywilnym. Gwarantuję "satysfakcję"
> osobie, która mi pomoże. Jestem ze Śląska.

Bezstresowym powiadasz....no, no :-)

W kosciele sw.Andrzeja Boboli w Warszawie, ul. Rakowiecka jest prowadzone
Duszpasterstwo Zwiazkow Niesakramentalnych. Znajdziesz tam ksiedza Miroslawa
Paluszkiewicza, ktory kieruje tym duszpasterstwem na cala Polske. Ale moze
gdzies w Twoim rejonie jest osrodek prowadzacy takie duszpasterstwo -
popytaj. Tam uzyskasz najpewniejsze informacje.

Pozdrawiam
Goska

12. Data: 2003-03-13 14:56:42

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> widze swiatelko w tunelu. Oby to nie byl pociag :)

Do czego pociąg ?
Bo chyba nie do alkoholu?

Qwax

13. Data: 2003-03-17 10:01:52

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

"::: Solana :::" wrote:

> małżeństwa
> "satysfakcję"
>
> Radze Ci poszukac kogos majacego bliskie kontakty z Kosciolem. Bez
> znajomosci jest to trudne.

moze i trudne i trwa czasami wiele lat ale zapewniam ze mozliwe bez znajomosci..
- -
pozdrawiam Jola

14. Data: 2003-03-17 13:17:41

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości
ze Śląska.

> moze i trudne i trwa czasami wiele lat ale zapewniam ze mozliwe bez
znajomosci..

I bez znajomosci, i bez dodatkowego placenia pod stolem.

Margola

15. Data: 2003-03-17 13:17:41

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
znajomosci..

I bez znajomosci, i bez dodatkowego placenia pod stolem.

pobranie krwi pępowinowej
wyzwiska
facet dominuje
Co byście zrobili ?