Unieważnienie małżeństwa kościelnego

1. Data: 2003-03-11 16:29:39

Temat: Unieważnienie małżeństwa kościelnego
Od: "KJ" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

Szukam osoby, która może mi pomóc w "bezstresowym" unieważnieniu małżeństwa
kościelnego. Jestem już po rozwodzie cywilnym. Gwarantuję "satysfakcję"
osobie, która mi pomoże. Jestem ze Śląska.

Pozdrawiam

Krzysztof

2. Data: 2003-03-11 17:36:45

Temat: Re: Unieważnienie małżeństwa kościelnego
Od: Snajper <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KJ wrote:

> Szukam osoby, która może mi pomóc w "bezstresowym" unieważnieniu małżeństwa
> kościelnego. Jestem już po rozwodzie cywilnym. Gwarantuję "satysfakcję"
> osobie, która mi pomoże. Jestem ze Śląska.

AFAIR pomoc moze tylko papiez...

--
### Pozdrawiam
### Rafal SNAJPER Siwinski

3. Data: 2003-03-11 17:43:42

Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KJ" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kościelnego. Jestem już po rozwodzie cywilnym. Gwarantuję "satysfakcję"
> osobie, która mi pomoże. Jestem ze Śląska.

to moze najpierw porozmawiaj z ksiedzem, co niektórzy za "satysfakcję"
zrobią wiele rzeczy nawet wbrew wierze.

Magdalena+Karolka (27-10-97) + Krzyś (05-01-03)
http://www.master.pl/~mwota/

4. Data: 2003-03-11 18:00:07

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KJ" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

Trzeba udac sie do Kurii, porozmawiac rzeczowo z ksiedzem - nie "przyszedlem
uniewaznic slub" tylko "moje malzenstwo wygladalo tak i tak, z takich a
takich powodow jego kontynuacja nie byla mozliwa, zalezy mi na uregulowaniu
mojego statusu wobec Kosciola, chce zalozyc nowa rodzine i wychowac w niej
dzieci, a moja narzeczona jest katoliczka i nie chcelibysmy zyc wbrew prawu
kanonicznemu".

Mardy ksiadz bedzie umial dopomoc, a jest takich wielu. I wcale nie zadaja
za to "satysfakcji". Satysfakcja dla nich bedzie to, ze zatrzymaja kolejna
osobe w Kosciele. A to jest w naszych czasach duzo. A jesli nie trafisz na
madrego ksiedza, nie zrazaj sie. Szukaj. Spotkasz takiego, ktory swoja misje
traktuje powaznie i bedzie chcial, a co najwazniejsze, umial - Ci dopomoc.

Margola z Dobrymi Doswiadczeniami

5. Data: 2003-03-11 18:40:56

Od: Klikata <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KJ napisał:
> Witam serdecznie,
>
> Szukam osoby, która mo?e mi pomóc w "bezstresowym" uniewa?nieniu ma^(3)?en~stwa
> ko?cielnego. Jestem ju? po rozwodzie cywilnym. Gwarantuje^ "satysfakcje^"
> osobie, która mi pomo?e. Jestem ze ?l?ska.
>
> Pozdrawiam
>
> Krzysztof

Z jakiego tytulu chcesz aby alzenstwo zastoalo uniewznienio i czy tylko
chcesz czy tez masz ku temu rzeczowe podstawy??
Po wskazowki rzeczywiscie mozesz isc do ksiedza - wybierz jednak
takiego, ktory studiowal p[prawo kanoniczne gdyz Ci beda w tej materii
najbardziej kompetentni, poza tym proponuje lekture Kodeksu Prawa
Kanonicznego - kanony 1671-1716- on dokladnie zajmuje sie tym problemem
a jak by bylo jeszcze malo to pytaj- postaram sie odpowiedziec.

6. Data: 2003-03-11 19:15:41

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kościelnego. Jestem już po rozwodzie cywilnym. Gwarantuję "satysfakcję"
> osobie, która mi pomoże. Jestem ze Śląska.

Coś mi się zdaję, że nie napisałeś nam że już długo szukasz rozwiązania,
i niestety potrzeby Ci cud.

Zastanów się czy naprawdę warto tracić czas na poszukiwania, zamiast po
prostu być z tą która wybrałeś?

Myślę, że może warto pójśc do księdza i zapytać co masz zrobić,
i jak żyć bez tego unieważnienia.

Pozdrawiam

Jacek

7. Data: 2003-03-11 19:36:08

Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Margola z Dobrymi Doswiadczeniami

małgosiu, udało ci się?

całuję, p.

8. Data: 2003-03-11 19:49:45

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> małgosiu, udało ci się?
>
> całuję, p.

widze swiatelko w tunelu. Oby to nie byl pociag :)

Margola

9. Data: 2003-03-12 07:19:47

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:
> Użytkownik "KJ" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> Zastanów się czy naprawdę warto tracić czas na poszukiwania, zamiast
> po prostu być z tą która wybrałeś?

?????????

Anioły mają przerąbane :-(

puchaty

10. Data: 2003-03-12 09:30:32

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"KJ" <k...@i...pl> skrev i meddelandet
> [...]
> kościelnego. Jestem już po rozwodzie cywilnym. Gwarantuję
"satysfakcję"
> osobie, która mi pomoże. Jestem ze Śląska.

Radze Ci poszukac kogos majacego bliskie kontakty z Kosciolem. Bez
znajomosci jest to trudne.

magda

pobranie krwi pępowinowej
wyzwiska