Ureazowy test oddechowy

1. Data: 2008-03-14 21:24:42

Temat: Ureazowy test oddechowy
Od: A Bujakowski <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam pytanie: Gdzie są w Polsce przeprowadzane ureazowe testy oddechowe
(najlepiej blisko Zielonej Góry ale nie koniecznie)?

Wolałbym mieć badanie na obecność Helicobacter pylori przeprowadzone
nieinwazyjnie... Co jest chyba zrozumiałe;)

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Z poważaniem
Artur Bujakowski

2. Data: 2008-03-16 10:15:45

Temat: Re: Ureazowy test oddechowy
Od: bodek <o...@p...fm.pl> szukaj wiadomości tego autora

A Bujakowski pisze:
> [...]
> nieinwazyjnie... Co jest chyba zrozumiałe;)
>
> Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Jesli nie znajdziesz blizej, to w Krakowie 80 zł badanie, trzeba byc na
czczo (bez picia).

Ile jeszcze urośnie głowa 13 latka?
badanie aparatem EUS
uczucie przemarznięcia