Urlop

1. Data: 2004-08-24 19:21:18

Temat: Urlop
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Postanowiłem pójść na urlop i w związku z tym uważam, ze powinienem się
wytłumaczyć z pewnych zaległości.

Przede wszystkim sprawa zmiany opisu grupy i FAQ, których pilotowania
jakiś czas temu publicznie się podjąłem.

Dotarło do mnie właśnie, ze mimo poparcia kilku zacnych osób, moja
inicjatywa nie ma sensu. Przytłaczająca większość piszących na grupie
nie ma pojęcia o istnieniu czegoś takiego jak jej opis (obejmujący
tematykę), a nawet gdyby miała - nic by on dla tych osób nie znaczył.
Ponadto ogromna większość piszących nie jest w ogóle zainteresowana tym,
aby p.s.m miała charakter grupy z hierarchii sci. Pytanie o FAQ pojawiło
się na grupie dosłownie kilka razy w ciągu ostatniego roku, z czego
wnoszę, że zapotrzebowanie na taki dokument jest znikome, a chęć
stworzenia go w poszanowaniu zasad EBM / GCP / whatever ma się nijak do
obecnej tematyki grupy i zainteresowań większości piszących.
Zasadniczo powinno to do mnie dotrzeć znacznie wcześniej...

Deklaruję wolę współpracy "z dystansu" (bez obecności na grupie),
zwłaszcza w zakresie neurologii, jeśli ktoś zechce tą inicjatywę
kontynuować.

Poza tym chciałem wszystkich potencjalnie urażonych przeprosić za moje
napady złośliwości i ciężki cynizm. Tak bywa, kiedy komuś się wydaje, że
jego światopogląd jest słuszny, a do tego podchodzi do pewnych spraw
znacznie bardziej emocjonalnie, niż na to zasługują. Dlatego między
innymi biorę urlop - lepiej później, niż wcale.

To by chyba było na tyle. Do przeczytania (być może) kiedyś. Gdyby ktoś
chciał się ze mną skontaktować w jakiejś sprawie - maile będę odbierał:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

2. Data: 2004-08-24 20:00:08

Temat: Re: Urlop
Od: "robkor" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znacznie bardziej emocjonalnie, niż na to zasługują. Dlatego między
> innymi biorę urlop - lepiej później, niż wcale.

Coś Cię zmęczyła ta grupa , Marku . Złośliwość jest objawem
inteligencji :-). Idź więc i odpoczywaj a potem wracaj na grupę ze
zdwojoną dawką energii i złośliwości ;-)

Pozdrawiam
robkor

3. Data: 2004-08-24 20:27:34

Od: "Magister" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szkoda że nie bedzie postów Marka Bieńka, poziom (zwłaszcza odpowiedzi)
spadnie ;)
Wyraziłeś się dość zawile jak dla mnie, ale rozumiem że denerwuje Cie zalew
postów w stylu "Pryszcz na du...", "Pomocy, kurzajki" lub "dobry lekarz od
oczu". Cóż...
However - pozdrowionka i miłego urlopu

4. Data: 2004-08-24 20:45:11

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 Aug 2004 22:27:34 +0200, "Magister" <m...@w...pl>
wrote:

>(...)ale rozumiem że denerwuje Cie zalew
>postów w stylu "Pryszcz na du...", "Pomocy, kurzajki" lub "dobry lekarz od
>oczu"
i pewnie niejaki Klapuch

pozdrawiam
Klapuch

5. Data: 2004-08-25 05:17:50

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To by chyba było na tyle. Do przeczytania (być może) kiedyś. Gdyby ktoś
> chciał się ze mną skontaktować w jakiejś sprawie - maile będę odbierał:)
>
> m.

Mimo wszystko mam nadzieje na szybki powrot Pana do nas.
Milego wypoczynku.
Pozdrawiam.
Basiek.

6. Data: 2004-08-25 07:46:55

Od: "Mała Mi" <p...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magister" napisał ...

> Szkoda że nie bedzie postów Marka Bieńka

Ja też żałuję.
Aczkolwiek oświadczenia w typie złożonego przez w/w
od dawna mnie śmieszą.
Udzielanie się na jakichkowiek internetowych łamach
nie jest obowiązkowe.
Przestaje się komuś podobać albo przestaje się komuś
chcieć = przestaje pisać. Proste.
Natomiast oświadczenia "odchodzę, żegnam itp."
traktuję jako oczekiwanie postów w stylu:
- nie rób tego,
- ta grupa bez ciebie nie bedzie już taka sama,
- wracaj do nas szybko,
- smutno nam będzie bez ciebie ... itd., itd.
I na ogół takie właśnie się pojawiają.
Dziecinada, ale działa. :-)

Pozdrawiam !
Mała Mi

zapytanie
RTG klatki piersiowej, wezly chlonne.
choroba uchyłkowa jelita grubego
Pytanie o bol w okolicy wezlow chlonnych na szyi
Wapn w moczu dobowym