Re: Urodzinowe zyczenia dla Kuleczki

Data: 2003-05-30 06:24:34
Temat: Re: Urodzinowe zyczenia dla Kuleczki
Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl>

> Po pierwsze , jak w temacie samych slonecznych dni Kuleczko ,zdrowia bo
> rzecz bardzo wazna mysle , i wspanialych prac recznych , skladam Ci juz
dzis
> wszystkiego co najlepsze aby nie zapomniec ( bo skleroza nie boli )
> Wielka buzka Kuleczko

Bardzo dziekuje, bo przesadna nie jestem i zyczenia przyjmuje nawet przed
urodzinami :)

> Po trzecie to wszystko dlatego ze ja sama z pod tego znaku i moje urodziny
> przypadaja na jutrzejszy dzien

No to wszystkiego naj, naj, naj, ciezarowek czasu (bo wanny to powoli za
malo przy tych wszystkich wzorach :)), dobrze zaopatrzonych pasmanterii, a
przede wszystkim zyczliwych ludzi wokol siebie :)

Pozdrowionka :)
Magda