Re: Urodziny...

1. Data: 2000-01-05 11:57:22

Temat: Re: Urodziny...
Od: g...@c...com.pl (Grzegorz Bańbuła) szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim, ktorzy napisali do Magdy maile z urodzinowymi
zyczeniami.
Przysiegam, ze kierowalem sie sympatia do mojej kolezanki i checia milej
zabawy.
Ona to zrozumiala i sie ucieszyla, o co mi chodzilo.

Jesli komus posty tego typu wyrzadzily krzywde moralna lub psychiczna, to
serdecznie przepraszam, bo to nie bylo celem mojej zabawy.
Zaznaczam, ze to nie jest moj ostatni post tego typu na liste.
Troche smiechu i usmiechow nigdy i nikomu nie zaszkodzi, prawda?

Pozdrawiam Grzegorz

P.S. Smutasow zapraszam na bal sztywniakow

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-05 15:55:11

Temat: Odp: Urodziny...
Od: "Marta M" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Nie przejmuj sie komentarzami ludzi, bo nigdy nie mozna wszystkich
zadowolic...
Wazne, ze sprawiles kolezance przyjemnosc, to sie tylko powinno liczyc, no
nie??

Pozdrawiam.

Marta

Użytkownik Grzegorz Bańbuła <g...@c...com.pl> w wiadomości do grup