czy to normalne?

1. Data: 2000-01-04 19:43:32

Temat: czy to normalne?
Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem
co jest
moze to sila dzialania pzrekory
albo tej spcyficznej cechy czlowieka...
...zawsze chcemy tego czego miec nie mozemy
u mnie to jest tak ,ze zawsze chcialam miec przyjaciolke
i bylo to dla mnie wazniejsze niz co innego
wolalam jedna pzryjaciolke niz xxx.... facetow
bo nigdy nie mialam takiej "prawdziwej"
i jeszcze z tego nie wyroslam
chyba cos ze mna nie tak
chyba jestem nienormalna

mała

1. Data: 2000-01-04 20:13:52

Temat: Odp: czy to normalne?
Od: "Lamia" <L...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i bylo to dla mnie wazniejsze niz co innego
> wolalam jedna pzryjaciolke niz xxx.... facetow

Witaj:-)
co w tym zlego ze chcemy tego co niemozliwe?
W pewien sposob to wlasnie jakas niewidzialna sila napedowa, ktora nas
popycha do dalszych dzialan i dlatego ciagle zyjemy i mamy nadzieje na
lepsze jutro...

"prawdziwa" przyjaciolka, a moze "prywatna"?
Przepraszam, ale czasami cynizm mi cieknie uszami.
Ale czy to ze chcialas miec zawsze przyjaciolke nie zmusza Cie do dalszego
szukania i do dalszej naprawde ciezkiej pracy?

Wierz mi jestes nienormalna, a poniewaz wszyscy ludzie sa nienormalni wiec
jestes jak najbardziej normalna:-)

roza

1. Data: 2000-01-04 21:06:32

Temat: Re: czy to normalne?
Od: "bary" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

mała napisał(a) w wiadomości: <84tigu$a6g$1@sklad.atcom.net.pl>...
> [...]
>i bylo to dla mnie wazniejsze niz co innego
>wolalam jedna pzryjaciolke niz xxx.... facetow

a dlaczego kierujesz się sexem...? ;)

>mała

nikt

1. Data: 2000-01-04 21:07:30

Od: g...@c...pl (Henryk Galuhn) szukaj wiadomości tego autora

mała wrote:

> [...]
> i bylo to dla mnie wazniejsze niz co innego
> wolalam jedna pzryjaciolke niz xxx.... facetow

Jestes nienormalna. Widocznie u Ciebie chec posiadania przyjaciolki...
przepraszam "prawdziwej" przyjaciolki, byla tak obsesyjna, ze zadna nie
mogla z Toba wytrzymac. A jesli juz mowa o przyjazni, to wazniejsze jest
bycie prawdziwym przyjacielem... bylas nia?

Pozdrowienia
Henry

--

_ _
tel. 601 67-63-82 |__/ -ooO--(_)--Ooo-
--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

Samoswiadomosc
samobójstwo - dlaczego?
Re: Znaki zodiaku...
o przyczynach działania
Re: Holandia, a eutanazja [1996] (bylo: marycha)