Urozmaicić smutne ściany

1. Data: 2003-09-20 09:47:50

Temat: Urozmaicić smutne ściany
Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od października będę mieszkać w wyanjmowanym mieszkaniu studenckim. W moim
przyszłym pokoju są pomalowane ściany na rózne jasne kolorki (bodajże na
żółto), ale malowane były raczej dawno. Może ma ktoś jakąś propozycję co
zrobić na nich, nakleić, na malować itp. żeby nie były smutne i ponure i
żeby rucało się w oczy to co jest na nich a nie to, że są lekko brudne i
podrapane.

--
--- --> B *^* U *^* R *^* S *^* Z *^* T *^* Y *^* N *^* K *^* A <-- ---

1. Data: 2003-09-20 10:17:51

Temat: Re: Urozmaicić smutne ściany
Od: "Pablo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bursztynka" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zrobić na nich, nakleić, na malować itp. żeby nie były smutne i ponure i
> żeby rucało się w oczy to co jest na nich a nie to, że są lekko brudne i

Pomalowac na jakis cieply kolorek.

1. Data: 2003-09-20 12:30:34

Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pablo" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Bursztynka" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> >

> Pomalowac na jakis cieply kolorek.

a tak zeby nei malowac calych scian, bo mnie to drogo wyniesie a to i tak
mieszkanie tylko na jeden rok

chcialabym zrobic cos sama i nie duzym kosztem

1. Data: 2003-09-20 12:38:40

Od: Jo'Asia <j...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bursztynka wystukała:

> a tak zeby nei malowac calych scian, bo mnie to drogo wyniesie a to i tak
> mieszkanie tylko na jeden rok

> chcialabym zrobic cos sama i nie duzym kosztem

Uzgodnić z właścicielem ulgę w czynszu w zamian za pomalowanie?

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2003-09-21 12:42:55

Od: "" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Obic tkanina. Do stelazy wykonanych z listew, przybija sie tkanine. Koszt
niewielki a efekt.....

1. Data: 2003-09-21 13:16:55

Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jo'Asia" <j...@r...art.pl> napisał w wiadomości
> Bursztynka wystukała:

> Uzgodnić z właścicielem ulgę w czynszu w zamian za pomalowanie?

gorzej jak sie nie da takikiej ulgi
zasatnawialam sie nad pomalowianiem sciany we wzorki, amma taki szablonz
czterch kontow, ale jaka farb kupic zeby byla tania i ja (dziewczyna)
pradzila sobie.....

1. Data: 2003-09-22 08:15:18

Od: "Joanna" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bursztynka" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
. Może ma ktoś jakąś propozycję co
> zrobić na nich, nakleić, na malować itp. żeby nie były smutne i ponure i

Może podsunę pomysł koleżanki, z którą mieszkałam na pierwszym roku. Sciany
w naszym pokoju były pomalowane na brudny cytrynowy kolorek. Przy tym
poprzedni mieszkancy do czyściochow raczej nie należeli. Kupiłyśmy kilka ryz
szarego papieru. Z papieru powycinałyśm kontury plaży, słońce. Pomalowałyśmy
to farbami plakatowymi. Do ściany przytwierdziłyśmy pinezkami. Na plaży
umieściłyśmy panienki, które wyciełyśmy z kolorowych czasopism. Z czasem
głowy owych panienek zamieniłyśmy na własne podobizny :-)Dodam, że dzieło
zajmowało całą jedną ścianę. Wyglądało naprawdę uroczo, a przede wszystkim
oryginalnie :-)
Ech... czasy studenckie ... A teraz nie mam pomysłu jak pomalować ściany we
własnych czterech ścianach :-)
Pozdrawiam
Joanna

1. Data: 2003-09-22 08:40:43

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...] Na plaży umieściłyśmy panienki, które wyciełyśmy
> z kolorowych czasopism. Z czasem głowy owych panienek
> zamieniłyśmy na własne podobizny :-)[...]

Hihi, niezłe :))

W kwestii malowania obrazków na ścianach - patent podpatrzony na
BBC, dla osób mających dostęp do rzutnika: kserujemy wzorek na
folię, "rzucamy" na ścianę, odrysowujemy ołówkiem. Łatwy sposób
na przeniesienie dużego wzoru.

Pozdrawiam
Hanka z powoli konkretyzującą się wizją dużeeego fraktala nad
łóżkiem :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2003-09-22 09:09:55

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bursztynka napisał(a):

> [...]
> żółto), ale malowane były raczej dawno. Może ma ktoś jakąś propozycję co
> zrobić na nich, nakleić, na malować itp. żeby nie były smutne i ponure i

W pustym ( koniecznie ) pokoju zamknij na godzinkę kilkoro dzieciaków i
daj im ze 3 pudełka kredek. Byle nie woskowych, rozumiem że chodzi Ci o
trwałe efekty ;)

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

1. Data: 2003-09-22 09:50:08

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Bursztynka wrote:

> [...]
> zrobić na nich, nakleić, na malować itp. żeby nie były smutne i ponure i
> żeby rucało się w oczy to co jest na nich a nie to, że są lekko brudne i

(c) by Jaś Fasola - puszka z farbą + petarda. Tylko uciekaj szybkooooo :-D

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

Pralki Samsung
sferia?
[Krakow] poszukiwany inspektor budowlany oraz studen budownictwa
moj odbior mieszkania- cd (ciekawe)
przeglad pieca Junkers - ktos porzadny w Krakowie?