Urzadrzenia ulatwiajace obsluge komputera

1. Data: 2008-05-24 20:10:39

Temat: Urzadrzenia ulatwiajace obsluge komputera
Od: ShrekPl <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Parę dni temu w radio usłyszałem reklamę firmy sprzedającej takie
urządzenia. Nazwy firmy nie pamiętam. Z ciekawości wszedłem na ich
stronę I, jak zwykle w podobnych sytuacjach, ręce cyce i biust opadły.
Zobaczyłem tam kilka, naprawdę kilka urządzeń, cholernie drogich dla
drobnej części niesprawności. Oczywiście jakieś czytniki dla nie
widomych i lupy monitorowe, ustnik do obsługi komputera i kilka dużych
klawiatur. Spojrzałem na tą przebogatą ofertę i tak sobie pomyślałem.
Czy my musimy płacić za nalepki 'Rehabilitacyjne' kasę której te
rzeczy często nie są warte? Kiedy różnorodność asortymentu dla nas
będzie pokrywała nasze potrzeby? Kiedy asortyment i jego cenna będzie
podążał za możliwościami technicznymi? Czy na przykład ludziska z
problemami dłoni muszą popisywać się znajomością skrótów klawiszowych
zamiast móc kupić coś myszozastępczego na nadgarstki, dwie ręce, czy
pod nogi? I tak jest nie tylko w obsłudze komputerów. Bluetooth na
pałąku aby nie wypadał z ucha i łatwiej było założyć Prosta sprawa,
kawałek plastyku który do mp4-8-16.... kosztuje grosze i jest już nie
w modzie, 10-20 złociszy dla bluetooth'a to stówa

2. Data: 2008-05-26 06:35:47

Temat: Re: Urzadrzenia ulatwiajace obsluge komputera
Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ShrekPl pisze:
> [...]
> kawałek plastyku który do mp4-8-16.... kosztuje grosze i jest już nie
> w modzie, 10-20 złociszy dla bluetooth'a to stówa

wiesz jakie sa rozwiazania potrzebne osoba z dysfunkcja ruchu i masz
pomysl na tani sprzet ulatwiajacy obsluge komputera - to zaloz
dzialalnosc i rozpocznij produkcje (mowie smiertelnie powaznie). ja
conieco liznelem tyfloinformatyki. W tej chwili prowadze rozmowe z jedna
ze szkol technicznych (technikum elektroniczne) nad wspolpraca w tej
materii.

pozdrawiam
SlawcioD

3. Data: 2008-05-26 12:41:35

Od: ShrekPl <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Maj, 08:35, SlawcioD <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> conieco liznelem tyfloinformatyki. W tej chwili prowadze rozmowe z jedna
> ze szkol technicznych (technikum elektroniczne) nad wspolpraca w tej

Chętnie ale brak wsparcia zniechęca :) Większość woli podziwiać ale na
odległość. Napisałem poprzedni post po to aby gdzieś się ukazał A nóż
ktoś... gdzieś... kiedyś...

4. Data: 2008-05-30 21:41:54

Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ShrekPl pisze:

> Chętnie ale brak wsparcia zniechęca :) Większość woli podziwiać ale na
> odległość. Napisałem poprzedni post po to aby gdzieś się ukazał A nóż
> ktoś... gdzieś... kiedyś...

sa teraz fundusze ue na takie dzialanie ;) calkiem ladne pieniodze wiec
mozna powalczyc ;)

pozdrawiam
SlawcioD

5. Data: 2008-05-31 21:39:13

Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

SlawcioD pisze:

> sa teraz fundusze ue na takie dzialanie ;) calkiem ladne pieniadze wiec
> mozna powalczyc ;)
>
> pozdrawiam
> SlawcioD

ale bykola walnelem ;)

pozdrawiam
SlawcioD

MOPS w pomocy administracyjnej.
ciekawy artykuł
Organizacja walcząca o odszkodowanie od szpitala?
ręczne sprzęgło w samochodzie - pytania
Program Badawczy adresowany do osób niepełnosprawnych