Urządzenia do elektrycznej stymulacji mięśni

1. Data: 2002-05-25 18:47:42

Temat: Urządzenia do elektrycznej stymulacji mięśni
Od: "hAo" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ćwiczyłem takim urządzeniem mięśnie brzucha (zawsze mnie boli kręgosłup od
ćwiczeń tradycyjnych więc kupiłem).
Zazu jednego trochę przesadziłem z siłą impulsów i poczułem silny ból po
lewej stronie mięśnia nasilający się wraz z impulsami elektrycznymi.
Odstawiłem narzędzie. Ale teraz jak ćwiczę mięśnie brzucha to ból powraca.

Jak sądzicie co to może być - lekarze kazali mi to zlekceważyć, ale jak
można skoro przeszkadza mi to.
Przy okazji dostałem wrzodów - czy to możliwe że to urządzenie mogło osłabić
odporność śluzówki.

Dzięki i pozdrawaim

2. Data: 2002-05-26 07:43:32

Od: "michal" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja dziewczyna to zakupila. Tez sie zastanawiam nad bezpieczenstwem tego
urzadzenia - moze jakis lekarz sie wypowie..

Michal

3. Data: 2002-05-26 08:15:01

Od: "Kinga" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> Moja dziewczyna to zakupila. Tez sie zastanawiam nad bezpieczenstwem tego
> urzadzenia - moze jakis lekarz sie wypowie..
>
> Michal

artykuł w Polityce tydzień lub 2 tygodnie temu.Pozdr.Kinga

4. Data: 2002-05-26 16:52:51

Od: "michal" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. ZNalazlem!!!

http://technopolis.onet.pl/94,1084344,artykul.html

Pozdr.
Michal

5. Data: 2002-05-27 08:30:52

Od: "Robert" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam. ZNalazlem!!!
>
> http://technopolis.onet.pl/94,1084344,artykul.html

Dzieki za link. Ale ten art jest dosc kiepski (chociaz to juz cos)
Wynika z tego ze jezli mam np. problemy z kregoslupem (dyskopatie) i
cwiczenia
na miesnie brzucha ktore maja go wzmocnic (nie rozbudowac na kulturyste)
wykonywane
przy pomocu tego przyzadu sa jak najbardziej wskazane.
Wiecie moze ktore urzadenia warto kupic, jakich firm? Macie juz taki? Gdzie
kupiliscie i za ile?

6. Data: 2002-05-27 11:42:31

Od: "michal" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Autor faktycznie polecial po najmniejszej lini oporu. Ale troche w tym sensu
jest! Wg.. mnie te impulsy moga miec wplyw na tkanki miesni.. Moze po
dlugotrwalym uzywaniu wystapia obiawy uboczne.. martwica jakis tkanek. W tej
chwili wszyscy zachwalaja ;-))

Pozdrowienia
MIchal

7. Data: 2002-05-27 14:31:44

Od: "J'an W'erbinski - hello from kill file :-\)" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest! Wg.. mnie te impulsy moga miec wplyw na tkanki miesni.. Moze po
> dlugotrwalym uzywaniu wystapia obiawy uboczne.. martwica jakis tkanek. W

Wszyscy, którzy chcą sprzedać oraz wszyscy frajerzy, którzy dali się nabrać
bo im wstyd powiedzieć, że to nie ma sensu, albo że się poparzyli.
--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl
Strona prywatna w trakcie budowy http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/

8. Data: 2002-05-27 15:32:26

Od: Pawel Boguszewski <p...@1...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"J'an W'erbinski - hello from kill file :-)" wrote:

> Wszyscy, którzy chcą sprzedać oraz wszyscy frajerzy, którzy dali się nabrać
> bo im wstyd powiedzieć, że to nie ma sensu, albo że się poparzyli.

splaszczas problem i interesujaca dyskusje.
Wszystko jest dla ludzi, ale ludzi madrych. Na siekiery nie trzeba
pozwolenia a o ile latwiej sobie zrobic krzywde.

Ad rem: znajomemu pomaga program masaz na bole kregoslupa ledzwiowego. W
sumie dziala to jak diadynamik (uznana forma fizykoterapii).

--
Pozdrowionka
__

9. Data: 2002-05-27 17:05:05

Od: "michal" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sumie dziala to jak diadynamik (uznana forma fizykoterapii).

Byc moze jest to tylko czasowe odczucie. Opierajac sie na wnioskach
plynacych z artykulu pozniej moze dojsc do przerostu pewnych partii miesni i
nagle kolega ktoremu przynosilo to ulge moze sobie zupelnie niechcacy zrobic
krzywde. Pozatym mialoby to sens w wypadku zastosowania odpowiedniej
masci/balsamu... Choc trudno jest mi wypowiadac sie na ten temat nie bedac
lekarzem. Wszystko raczej opieram o swoje doswiadczenia.
Jesli chodzi o oparzenia to jest troche w tym racji bo moja pani juz po
drugim dniu smarowala sie kremem w obolalych od przeplwu pradu
miejscach.Wytlumaczyla to brakiem odpowiedniej ilosci balsamu. :-))

Michal

10. Data: 2002-05-27 21:30:31

Od: "Diwiks" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się co by sie stalo gdyby ktos przylozyl to sobie na sciane
przednia klatki piersiowej. Nie wiem jaka w tych urzadzeniach jest moc (ile
J) ale w najlepszym razie troche by pomasowało mm. miedzyzebrowe a to nie
byloby chyba najprzyjemniejsze :-)

Pozdrawiam kolege hAo...
Diwiks

Oddawanie krwi
Sąd Pracy-pozwy lekarzy o zapłatę za godziny nadliczbowe
Hali-Z
Która "Anatomia ..."
Testy z anatomii