Urządzenie do podgrzewania

1. Data: 2003-01-11 14:16:26

Temat: Urządzenie do podgrzewania
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio manicure robiłam w innym salonie niż zwykle i tam babka miała takie
elektryczne urządzenie do którego wsadzała krem i ten krem był ciepły - do
tego wkładało się ręce (a właściwie to paznokcie) i moczyło się je w tej
ciepłej mazi. Ja bym chciała takie coś do oliwki bo stawianie miseczki nad
kominkiem ze świeczką ma troszkę minusów - trzeba co jakiś czas zdjąć
miseczkę bo się oliwka za mocno podgrzewa - a w tym urządzeniu jest stała
temperatura. Nie macie pomysłu gdzie coś takiego kupić? Targi dopiero w
marcu a ja bym chciała wcześniej.... Nie spotkałyście się gdzieś z
dystrybutorem Pegy Sage? (bo podgrzewacz z ich logo był...)
Ciekawe ile to może kosztować...
DominikaNM

1. Data: 2003-01-14 08:02:36

Temat: Re: Urządzenie do podgrzewania
Od: "Ewa" <e...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> marcu a ja bym chciała wcześniej.... Nie spotkałyście się gdzieś z
> dystrybutorem Pegy Sage? (bo podgrzewacz z ich logo był...)

Witam ,

podaję adres do hurtowni Peggy Sage :
05-820 Piastów k/Warszawy , ul. Sienkiewicza 75 ,
tel. 0-22 723 64 39.
Wysyłają również za zaliczeniem pocztowym

Pozdrawiam

Ewa G.

1. Data: 2003-01-16 00:03:34

Od: "Pola" <6...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> marcu a ja bym chciała wcześniej.... Nie spotkałyście się gdzieś z
> dystrybutorem Pegy Sage? (bo podgrzewacz z ich logo był...)

Witam, nie wiem skąd jesteś, ale w Warszawie na ul. Świętokrzyskiej 14 jest
firmowy sklep Peggy Sage, może tam mieliby to urządzenie...
A tak w ogóle właśnie oglądałam stronę www.peggysage.pl i zdziwiłam się
obszernością oferowanego przez nich asortymentu. Mają preparaty do
pielęgnacji i upiększania nie tylko dłoni i stóp, ale całego ciała, łącznie
z ogromnym wyborem kosmetyków kolorowych. Ciekawe czy są dobre...a może
któraś z Was używa czegoś marki Peggy Sage i mogłaby coś powiedzieć na ten
temat?

Pozdrawiam, Pola

1. Data: 2003-01-17 07:37:45

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora