Ustawienie pieca CO i przewozenie lodowki

1. Data: 2008-10-22 06:29:51

Temat: Ustawienie pieca CO i przewozenie lodowki
Od: "Pelos" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Pierwsze pytanko - jaka temperature ustawic temp wody na piecu CO (Eolo Star
23kW) i jak ustawic pokretla na grzejnikach ? Chodzi o to, zeby piec sie jak
najmniej zalaczal.
Mialem 35stopni i pokretla na kaloryferach na maksa i piec zalaczal sie co
pare minut.
Nie mam sterownika do pieca, powierzchnia jakos tak 32m2.
Mam w tej chwili 45 stopni na piecu i pokretla na "2" i wydaje byc sie ok.
Jakies inne sugestie ?

Drugie pytanko - Czy to prawda, ze lodowek nie mozna przewozic w poziomie -
tylko w pionie ?
Czy tylko stare tak mialy, ze cos tam sie wylewalo ?

Pelos
http://fotoblog.pelos.pl

2. Data: 2008-10-22 07:54:36

Temat: Re: Ustawienie pieca CO i przewozenie lodowki
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pelos" <p...@p...pl> wrote in message

> Drugie pytanko - Czy to prawda, ze lodowek nie mozna przewozic w
> poziomie - tylko w pionie ?

Tak, prawda, ale niecałkiem. Można je przewozić w dowolnej pozycji, nawet do
góry dnem, ale jeśli była transportowana inaczej niż w normalnej pozycji,
nie wolno jej zaraz po postawieniu włączać, MUSI przed włączeniem minimum
kilka godzin postać w prawidłowej pozycji.

J.

3. Data: 2008-10-22 07:58:50

Od: "Pelos" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozycji, nie wolno jej zaraz po postawieniu włączać, MUSI przed włączeniem
> minimum kilka godzin postać w prawidłowej pozycji.
No tak tez wlasnie slyszalem. Postac moze i nawet pare dni.
To dobrze, bo nie chce mi sie przyczepki wypozyczac.

dzieki i pozdrawiam

--
Pelos
http://fotoblog.pelos.pl

4. Data: 2008-10-22 08:44:02

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pelos" <p...@p...pl> wrote in message

> [...]

To ja jeszcze tylko dla porządku dodam, że w razie gdyby ktoś to "do góry
dnem" chciał traktować inaczej niż żart, to niech może raczej nie próbuje,
bo nie jestem pewien, co zawieszenie sprężarki w agregacie na to "powie" :-)

J.

5. Data: 2008-10-22 09:27:35

Od: "Pelos" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bo nie jestem pewien, co zawieszenie sprężarki w agregacie na to "powie"

Hehe :)
Nigdy nic nie wiadomo :)
Tak czy inaczej do kombiaka mi tylko na lezaco (na boku) wejdzie :)

pozdro

--
Pelos
http://fotoblog.pelos.pl