Usunięty paznokiec, kiedy odrosnie ?

1. Data: 2002-06-05 13:01:16

Temat: Usunięty paznokiec, kiedy odrosnie ?
Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mojej matce chirurg musiał usunąć paznokieć z
dużego palca nogi (bardzo narósł, wcinał się,
sprawiał ból przy chodzeniu). Czy taki paznokiec
odrośnie i ile to trwa ?

TIA

Sark

2. Data: 2002-06-05 20:04:28

Temat: Re: Usunięty paznokiec, kiedy odrosnie ?
Od: "Ella J" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

odrośnie, bo mi sam kiedys sie zdjął po noszeniu eleganckich kozaków z
wąskimi noskami... co za głupota....
no, a odrasta powoli, w sumie jakies 2 miesiące tak całkiem alle już
niedługo powinno sie pokryć nieco twardszą powłoką i juz nie boleć.
proponuję nosic teraz luźne buty, żeby paluszek sobie odpoczywał
pozdrawiam
Ella

3. Data: 2002-06-05 20:13:01

Od: "aniolek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Mojej matce chirurg musiał usunąć paznokieć z
> dużego palca nogi (bardzo narósł, wcinał się,
> sprawiał ból przy chodzeniu). Czy taki paznokiec
> odrośnie i ile to trwa ?

ja mialam operacyjnie sciagany paznokiec wlasnie na duzym palcu stopy w
pazdzierniku :)
do dzis mi jeszcze nie dokonca odrosl :(

--
aniolek
GG 11723

4. Data: 2002-06-08 20:43:57

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Po raz pierwszy trwalo to u mnie pol roku, kolejne - znacznie szybciej
(2-3 miesiace).

magda

5. Data: 2002-06-09 14:17:51

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Busk"
<m...@h...com> napisał w wiadomości
> Po raz pierwszy trwalo to u mnie pol roku,
kolejne - znacznie szybciej
> (2-3 miesiace).

Chcesz powiedzieć że to ten sam paznokiec sprawiał
takie kłopoty czy też uwaga "kolejne" odnosi się
do innych paznokci sprawiających taki kłopot ?

Sark

6. Data: 2002-06-09 16:11:59

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sark" <w...@p...onet.pl> skrev i meddelandet

> kolejne - znacznie szybciej
>
> Chcesz powiedzieć że to ten sam paznokiec sprawiał
> takie kłopoty czy też uwaga "kolejne" odnosi się
> do innych paznokci sprawiających taki kłopot ?

Alez oczywiscie, ze ten sam, wrastajacy w tym samym miejscu!
Ow paznokiec zaczal wrastac ponownie, zanim zdarzyl
odrosnac.......Wtedy poszlam do innego chirurga, ktory zamiast zrywac,
klinowo go wycial (z jednego boku). Takie zabiegi musialam powtarzac
co kilka miesiecy. W koncu, paznkokiec "nauczyl sie" jak ma rosnac i
teraz nie mam zadnych klopotow! Niestety trwalo to ok 6 lat...

pozdrawiam, magda

7. Data: 2002-06-09 19:31:46

Temat: Odp: Usunięty paznokiec, kiedy odrosnie ?
Od: "Panthera" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co kilka miesiecy. W koncu, paznkokiec "nauczyl sie" jak ma rosnac i
> teraz nie mam zadnych klopotow! Niestety trwalo to ok 6 lat...

A czy ktos moglby mi podac adres (jakis szpital albo cos) gdzie we Wroclawiu
moglabym zrobic taki zabieg bo tez mam ten problem :((( i bez interwencji
chirurga sie nie obejdzie. Mam juz skierowanie tylko nie wiem gdzie mam sie
z nim udac...
Bede bardzo wdzieczna
Pozdrawiam
Kasia

P.S.
Przepraszam ze sie tak wcielam w posta...

8. Data: 2002-06-09 20:36:38

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Busk"
<m...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
> (...) W koncu, paznkokiec "nauczyl sie" jak ma
rosnac i
> teraz nie mam zadnych klopotow! Niestety trwalo

THX, ale ja tego Matce nie przekażę :-))

Sark

9. Data: 2002-06-09 20:41:51

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panthera" <p...@w...pl>
napisał w wiadomości

> Przepraszam ze sie tak wcielam w posta...

A propo wcinania, to słyszałem że paznokcie,
wlaśnie stóp, malezy przycinac prosto (bez
podcinania z boku) wtedy nie maja tendencji do
zaginania się, wyokrąglania i wchodzenia w miesko.
A co do zabiegu to, jeżeli nie chcesz skorzystać z
pomocy chirurga POZ (robią to od ręki w przychodni
przy znieczuleniu ogólnym i nie boli) to są w
każdym większym mieście przychodnie prywatne
wykonujace i zabieg usuwania paznokcia jak i
klinowego podcinania.

Sark

10. Data: 2002-06-09 22:00:30

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Panthera" <p...@w...pl> skrev i meddelandet
> A czy ktos moglby mi podac adres (jakis szpital albo cos) gdzie we
Wroclawiu
> moglabym zrobic taki zabieg bo tez mam ten problem

Przykro mi, ja to robilam w Warszawie, w jednej ze spoldzielni
"Zrowie" (???), na Zurawiej, ale wydaje mi sie, ze to kazdy chirurg
potrafi zrobic ;-) Zapytaj tylko przed zabiegiem, czy bedzie to
klinowe wyciecie. Paznokcia NIE POZWALAJ zrywac. To baaardzo boli,
dlugo krwawi, strasznie sie goi. Ten sam efekt osiaga sie wycieciem
chorej czesci.

magda

W jamie ustnej....
szkodliwość leków przeciwbólowych