Usuwanie gradówki z oka - jak to się obecnie odbywa?

1. Data: 2016-10-30 12:41:36

Temat: Usuwanie gradówki z oka - jak to się obecnie odbywa?
Od: Piotrek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś czas temu pod jedną z powiek wytworzyły mi się dwie gradówki.
Robiłem ciepłe okłady i po dłuższym czasie jedna z nich pękła,
ale druga franca trzyma się dzielnie i chyba nie zwalczę jej domowymi
sposobami. Chciałem więc spytać jak wygląda obecna sytuacja jeśli
chodzi o zabieg usuwania tego dziadostwa z oka - robi się to "od ręki",
w każdym gabinecie, czy może nie jest tak różowo i panuje spychologia -
po wstępnych oględzinach okulista kieruje na sam zabieg
do odrębnej placówki z bliżej nieokreślonym terminem oczekiwania?
Gdzieś nawet spotkałem się z opinią, że nie zawsze przeprowadza się to ambulatoryjnie
i zabieg może się wiązać z 1-2-dniowym pobytem w szpitalu
- aż mi się wierzyć nie chce, że nadal panuje u nas takie zacofanie.
Jak to właściwie jest? Pytam, bo nie dysponuję obecnie zbyt dużą ilością wolnego
czasu i chciałbym uporać się z tym problemem jak najszybciej (chyba że jakimś cudem
zwalczę go jednak samodzielnie).

2. Data: 2016-10-30 20:08:30

Od: xenia <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-30 o 12:41, Piotrek pisze:
> [...]
czasu i chciałbym uporać się z tym problemem jak najszybciej (chyba że jakimś cudem

na twoim miejscu zastanowiłabym się raczej nad tym czemu one ci się
robią tak hurtowo bo o ile mi wiadomo są często objawem czegoś grubszego.

3. Data: 2016-10-30 22:32:52

Od: Piotrek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedziałbym, że hurtowo, ale jednorazowo - nigdy wcześniej nie miałem tego typu
problemów. Z ciekawości: objawem jakich innych schorzeń może wg Ciebie być gradówka?

Po co nastolatkowi cynamon?
O telepatycznym leczeniu chorób.
Badania z zakresu medycyny sportowej
pytanie
[ ISM ] Physics 9th Edition by Cutnell, Johnson