Usychajace i gnijace liscie - usuwac?

1. Data: 2000-07-03 13:39:53

Temat: Usychajace i gnijace liscie - usuwac?
Od: Gamon' <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Tak sie odtatnio zastanawiam nad kwestia usuwania lisci, ktore usychaja.
Pozniej to sobie gdzies opada, zaczyna gnic i nie wiem, czy jest to dla
roslin dobre. Szczegolnie, ze mam na balkonie wyjatkowe zageszczenie
roslin, wiec zgnilizna jest naprawde wyjatkowa (na podloze promienie
sloneczne padaja w znikomych ilosciach - rosliny tak szczelnie okrywaja
podloze). Jak myslicie - usuwac juz usychajce, czy te rozkladajace sie
liscie nie przeszkadzaja?

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2000-07-03 19:13:29

Temat: Re: Usychajace i gnijace liscie - usuwac?
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Kasia
Ja z roslin na balkonie usuwam wszystkie gnijace i plesniejace liscie.
Nie sadze, zeby one mialy w czyms pomoc roslinkom, predzej spowoduja jakies
choroby.
Na moim balkonie nie ma za duzo slonca (polnocno-wschodnia strona ) wiec nie
sadze tak duzo roslin jak Ty - w tym roku posadzilam tylko pare surfinii.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

3. Data: 2000-07-05 05:49:57

Od: "Krzysztof Marusinski" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gamon'" <r...@h...com> napisal w wiadomosci
Jak myslicie - usuwac juz usychajce, czy te rozkladajace sie
> liscie nie przeszkadzaja?

Usuwac ze wzgledów estetycznych ale i zdrowotnych.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Rok Przędziora ?
Zmywanie lisci doniczkofcoof
Tulipanowiec
Re: korowanie
Baseny prywatne, filtry do wody, przydomowe oczyszczalnie ścieków