Uszkodzenie lodówki???

1. Data: 2005-02-07 13:38:52

Temat: Uszkodzenie lodówki???
Od: "Pete" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam wątpliwości, czy nie odkryłem w swojej lodówce pewną, hmmm,
"niesprawność". Otóż w okolicach sprężarki jest rurka, która jest w
otulinie z jakiejś smolistej substancji. Ostatnio zauważyłem, że ta
sybstancja zaczyna powoli kapać (o ile to określenie można zastosować
do konststencji smoły) - a raczej ciągnie się. Nie wiem jaką rolę pełni
ta substancja i czym grozi takie jej zachowanie.

Nie wiem czy już wzywać serwis, czy nie

Pomożecie?

--
Pete

2. Data: 2005-02-07 14:08:16

Temat: Re: Uszkodzenie lodówki???
Od: "Thomas" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> do konststencji smoły) - a raczej ciągnie się. Nie wiem jaką rolę pełni
> ta substancja i czym grozi takie jej zachowanie.

Lepiej tego nie dotykać, bo znajduje się obok kapilary.
Najlepiej jak Pan zadzwoni do autoryzowanego serwisu i opisze całą sytuacje.

Pozdrawiam
T.

3. Data: 2005-02-08 17:37:37

Od: "Pete" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Thomas wrote:

> [...]
> >

> Lepiej tego nie dotykać, bo znajduje się obok kapilary.
> Najlepiej jak Pan zadzwoni do autoryzowanego serwisu i opisze całą

Dzieki za cenne rady ;)

Ku potomności podaję rozwiązanie. Owa substancja służy do wygłuszenia
kapilary, a zaczęła się rozposzczać z powodu obecności zmywarki w
bezpośrednim sąsiedztwie.

Sugestia fachowca: owinąć taśmą izolacyjną jeśli mi to przeszkadza, że
się rozpuszcza.

Koszt porady: 50 PLN

Spokojny sen: bezcenny

--