Uszkodzenie talerza kuchenki mikorfalowej

11. Data: 2008-10-22 13:36:02

Temat: Re: Uszkodzenie talerza kuchenki mikorfalowej
Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

> obrotowy
> gwarancją
>
> Uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji.
> Serwis lub allegro (sam tam sprzedaje talerze).

A mi pękł talerz w mikrofali LG MC-8084NCS.
Pękł w trakcie grzania jedzenia w środku.
Pan "specjalista ds. obsługi klienta", Kamil Długosz, napisał:
"Technologia w jakiej zbudowany jest talerz do kuchenki mikrofalowej nie
pozwala na jakiekolwiek pęknięcia, stłuczenia w wysokiej temperaturze."
Wypowiedź inteligentnego Pana z LG pozostawie bez komentaża... Jak ktoś ma
pojęcie o tym o czym mówi to nie pracuje w dziale obsługi klienta.

swoją drogą-masz taki talerz do sprzedania? to jest taki duży, do duzej
mikrofali z termoobiegiem
--
__________________________________________MAT_______

12. Data: 2008-10-23 07:10:13

Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Lagoda pisze:

> Wypowiedź inteligentnego Pana z LG pozostawie bez komentaża...
^^^^^^^^^

Przyganiał kocioł ... :P

--
Pete

13. Data: 2008-11-10 19:33:15

Od: "Klamek" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Michał Sobkowski" <m...@f...adres.invalid> napisał w
> wiadomości news:gddj1i$bsi$1@inews.gazeta.pl...

> Skoro tak to powinien powołać biegłego i uzyskać ekspertyzę, bo na samą
> buzię nic nie załatwi. Lub odpowiedni instytut zbada i potwierdzi wadę
> szkła
> w tym konkretnym egzemplarzu na pewno się uda załatwic reklamację.
> Utopia Panie Michale ;)

Serwis talerz wymienił bez bajmniejszego probelmu. Bez biegłego, ekspertyz i
"załatwiania na buzię". Zaniosłem do serwisu pęknięty talerz, po dwóch
tygodniach dostałem nowy z Panasonica i tyle w tym temacie :).... Obyło się
bez opinii instytutów i superspecjalistów, tak więc: Utopia Panie Pietrek :)

Pozdrawiam
kn

14. Data: 2008-11-10 20:18:12

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klamek" <k...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
się
> bez opinii instytutów i superspecjalistów, tak więc: Utopia Panie Pietrek
:)

To też nie odwodziłem Cię od wizyty w serwisie ale stwierdziłem, że sytuacja
jest trudna chociaż można spróbować. Talerze nie pękają tak same z siebie
przy podgrzewaniu. Wątpię by Panasonic wymienił go na wadę szkła, raczej
podeszli do tematu, że niby co im szkodzi. W końcu dla firmy taki talerz to
najwyżej kilkanaście złotych a będą mieć klienta załatwionego, strata
niewielka a firma wyszła z twarzą.

P.

15. Data: 2008-11-10 21:21:49

Od: "Klamek" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się
> :)
>
> To też nie odwodziłem Cię od wizyty w serwisie ale stwierdziłem, że
Sprawa dla nich nie była trudna. Konsultant Panasonica podczas rozmowy
telefonicznej stwierdził, że:
"jak najbardziej takie coś może mieć miejsce, więc oni bez problemu talerz
wymienią, ale przy pewnych szczegółowych warunkach...."

> Talerze nie pękają tak same z siebie.
Jakaś teoria spiskowa? :) Ten pękł, a że nie prowadzę statystyk takich
zdarzeń to nie wiem czy pękają same z siebie, czy same z czegoś innego.
Podkreślę, że konsultanci Panasonica nie byli zadziwieni i jakoś nie
przekazali tego do "Panasonic X-Files". W cuda nie wierzę, ale na nich
polegam.

> [...]
> podeszli do tematu, że niby co im szkodzi. W końcu dla firmy taki talerz
> najwyżej kilkanaście złotych a będą mieć klienta załatwionego, strata

Nie znam pobudek, jakimi kierował się Panasonic. Chciaż rozumiem, że takie
działania mniej lub bardziej zmniejszają twoją sprzedaż talerzy ;).
Nawet raz nie usłyszałem, bądź dostałem w mailu: "to niemożliwe, żeby pękł
taki talerz".
Być może w Panasonicu trafiłem na studentów na praktykach i reklamacja
została załatwiona ;)....nie ważne.

Pozdrawiam
kn

biurko i trzy latek?
Gniazdka z diodą podświetlającą
Izolacja dachu nad nieuzytkowym poddaszem
Re: Zły cug w kominie wentylacyjnym
domofon słuchawka?