Uszkodzenie talerza kuchenki mikorfalowej

1. Data: 2008-10-17 19:49:33

Temat: Uszkodzenie talerza kuchenki mikorfalowej
Od: "Klamek" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

podczas podgrzewania jedzenia po ok. 2 minutach pękł szklany talerz obrotowy
w kuchence mikrofalowej (Panasonic). Czy taka sytuacja objęta jest gwarancją
lub gdzie można kupić nowy taki talerz?

Pozdrawiam
kn

2. Data: 2008-10-18 15:30:08

Temat: Re: Uszkodzenie talerza kuchenki mikorfalowej
Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klamek" <k...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
obrotowy
> w kuchence mikrofalowej (Panasonic). Czy taka sytuacja objęta jest

Uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji.
Serwis lub allegro (sam tam sprzedaje talerze).

P.

3. Data: 2008-10-18 21:04:51

Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 10/18/2008 5:30 PM, Pietrek wrote:
> Użytkownik "Klamek" <k...@y...com> napisał w wiadomości

> Uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji.
> Serwis lub allegro (sam tam sprzedaje talerze).

Samorzutne pęknięcie talerza w mikrofalówce nie jest uszkodzeniem
mechanicznym tylko wadą materiałową. Ja bym reklamował bez zastanowienia.

MS

--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

4. Data: 2008-10-19 17:44:32

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Sobkowski" <m...@f...adres.invalid> napisał w
wiadomości news:gddj1i$bsi$1@inews.gazeta.pl...

> Samorzutne pęknięcie talerza w mikrofalówce nie jest uszkodzeniem
> mechanicznym tylko wadą materiałową. Ja bym reklamował bez zastanowienia.

Skoro tak to powinien powołać biegłego i uzyskać ekspertyzę, bo na samą
buzię nic nie załatwi. Lub odpowiedni instytut zbada i potwierdzi wadę szkła
w tym konkretnym egzemplarzu na pewno się uda załatwic reklamację.
Utopia Panie Michale ;)

BTW, załatwiałem kiedys reklamację płtyty ceramicznej klienta, który
twierdził, że "samo" pękło. Nie trzeba było być ekspertem, żeby stwierdzić,
że pęknięcie rozchodzi się od konkretnego miejsca w którym ceramika była
uderzona, niestety.

P.

5. Data: 2008-10-19 18:48:56

Od: "Klamek" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> gwarancją
>
> Uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji.
> Serwis lub allegro (sam tam sprzedaje talerze).

czyli serwis Panasonica może mi taki talerz sprowadzić jak sobie zamówię lub
też mogę kupić poza serwisem? Czy talerze sprowadzane przez serwis różnią
się czymś od tych sprzedawanych np przez Pana? Panasonic jak i inni
producenci originalnie do kuchenek dają jakieś lepsze talerze, czy też
talerze w nowych kuchenkach oraz te do kupienia oddzielnie pochdzą od tych
samych wytwórców i nie ma między nimi żadnej różnicy? Chodzi mi o to czy
takie talerze dzielą się na oryginały i zamienniki?

W serwisie i tak spytam o reklamację, to nic mnie nie kosztuje ;)

Pozdrawiam
kn

6. Data: 2008-10-19 19:25:44

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> samych wytwórców i nie ma między nimi żadnej różnicy? Chodzi mi o to czy
> takie talerze dzielą się na oryginały i zamienniki?

Proszę spróbować sił w serwisie, tak na wszelki wypadek ale...
Panasonic jak i inne firmy nie produkują talerzy oraz innych pozdespołów,
tylko zamawiają je u koopeperantów. Talerze na aukcjach nie biora się z
kosmosu i nie są ani gorsze ani lepsze, są z ...kuchenek ;)
Proszę zmierzyć sobie średnicę tego pękniętego talerza i poszukac na
allegro. W serwisie talerz może kosztowac nawet 50,00 do 80,00 zł. Mam
kuchenke Panasonica i typowy talerz jaki tam pasuje to 31,5 cm a średnica
tego kółka z rolkami to jakieś 20 cm.

P.

7. Data: 2008-10-19 19:44:16

Od: "Klamek" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> allegro. W serwisie talerz może kosztowac nawet 50,00 do 80,00 zł. Mam
> kuchenke Panasonica i typowy talerz jaki tam pasuje to 31,5 cm a średnica

No to ja mam jakiś nietypowy, bo talerz ma średnicę 24,5 cm, a pierścień w
rolkami ma 18 cm. Na talerzu jest napis "Y205" (jeśli ma to jakieś
znaczenie).

Pozdrawiam
kn

8. Data: 2008-10-20 08:37:16

Od: arek <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 19, 9:44 pm, "Klamek" <k...@y...com> wrote:
> Użytkownik "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> napisał w
wiadomościnews:gdg1sb$n76$1@atlantis.news.neostrada.
pl...

> No to ja mam jakiś nietypowy, bo talerz ma średnicę 24,5 cm, a pierścień w
> rolkami ma 18 cm. Na talerzu jest napis "Y205" (jeśli ma to jakieś
> znaczenie).

Oczywiscie, ze ma. Z nieoryginalnego taleza nie bedzie
smakowac jedzenie.

;)

9. Data: 2008-10-20 17:00:54

Od: "Klamek" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arek" <A...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
On Oct 19, 9:44 pm, "Klamek" <k...@y...com> wrote:
> Użytkownik "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> napisał w
> wiadomościnews:gdg1sb$n76$1@atlantis.news.neostrada.
pl...

[...]

> Oczywiscie, ze ma. Z nieoryginalnego taleza nie bedzie
> smakowac jedzenie.

> ;)

To całe szczęście, że ja jadam z talerza z zastawy stołowej, bo z tego z
mikrofali nigdy nie próbowałem ;).
Ale skoro tak twierdzisz, to wierzę wierzę ...

:)

10. Data: 2008-10-22 07:52:21

Od: arek <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 20, 7:00 pm, "Klamek" <k...@y...com> wrote:
> [...]
> mikrofali nigdy nie próbowałem ;).
> Ale skoro tak twierdzisz, to wierzę wierzę ...

A ja podgrzewam na talerzu z mikrofali :)

Te z zastawy nie chca sie obracac.

Nie wiem dlaczego, ale moglbys rozwinac
jak dziala Twoj patent? :)

biurko i trzy latek?
Gniazdka z diodą podświetlającą
Izolacja dachu nad nieuzytkowym poddaszem
Re: Zły cug w kominie wentylacyjnym
domofon słuchawka?