Re: Uszkodzenie talerza kuchenki mikorfalowej

From: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Uszkodzenie talerza kuchenki mikorfalowej
Date: Sun, 19 Oct 2008 19:44:32 +0200

Użytkownik "Michał Sobkowski" <m...@f...adres.invalid> napisał w
wiadomości news:gddj1i$bsi$1@inews.gazeta.pl...

> Samorzutne pęknięcie talerza w mikrofalówce nie jest uszkodzeniem
> mechanicznym tylko wadą materiałową. Ja bym reklamował bez zastanowienia.

Skoro tak to powinien powołać biegłego i uzyskać ekspertyzę, bo na samą
buzię nic nie załatwi. Lub odpowiedni instytut zbada i potwierdzi wadę szkła
w tym konkretnym egzemplarzu na pewno się uda załatwic reklamację.
Utopia Panie Michale ;)

BTW, załatwiałem kiedys reklamację płtyty ceramicznej klienta, który
twierdził, że "samo" pękło. Nie trzeba było być ekspertem, żeby stwierdzić,
że pęknięcie rozchodzi się od konkretnego miejsca w którym ceramika była
uderzona, niestety.

P.