Uszkodzona (przytarta) skorzana kanapa - na jaki rabat sie zgodzic?

1. Data: 2008-01-15 10:23:22

Temat: Uszkodzona (przytarta) skorzana kanapa - na jaki rabat sie zgodzic?
Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Kupilem sobie skorzana kanape - niestety po rozpakowaniu jej w domu
(dostawa i wniesienie przez sklep) znalazlem na kanapie kilka
uszkodzen (przetarta skora). Czesc jest wogole nie widoczna, jedno
przetarcie jest na rogu (widocznym).
Musze podjac decyzje czy chce wymiany kanapy na nowa, czy rabat. Sklep
proponuje 10% rabatu - mi wydaj sie to malym rabatem.

Jak to wogole wyglada? Przechodzil ktos to? Ile rabatu mozna w takiej
sytuacji wytargowac?

Pozdrawiam
Rafal

2. Data: 2008-01-15 12:44:09

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com
> [...]
> proponuje 10% rabatu - mi wydaj sie to malym rabatem.
>
> Jak to wogole wyglada? Przechodzil ktos to? Ile rabatu mozna w takiej

tylko nowa bez wad, bez sensu rabaty..... mogłeś iść na targ staroci
Jędrek

3. Data: 2008-01-15 15:23:31

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
> Musze podjac decyzje czy chce wymiany kanapy na nowa, czy rabat. Sklep
> proponuje 10% rabatu - mi wydaj sie to malym rabatem.

ile kosztowała? 10-15 % to rozsądna zniżka

> Jak to wogole wyglada? Przechodzil ktos to? Ile rabatu mozna w takiej
> sytuacji wytargowac?

wytarguj rabat na inne zakupy

4. Data: 2008-01-15 22:48:38

Od: "Kasiula" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wytarguj rabat na inne zakupy

Taa i czekaj tylko aż przetarcie zmini się w pęknięcie :/
Osobiście żądałabym natychmiast nowej oraz w ramach przeprosin dopoero rabat
na dalsze zakupy.

Pozdr.

Kasiula

5. Data: 2008-01-22 21:05:06

Od: "Gosia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja przechodziłam, wprawdzie nie na skórze tylko innym pokryciu, ale
stwierdziłam, że nawet drobne uszkodzenia bardzo źle wpływają na żywotność
mebla, naprawić się ich właściwie nie da, a pokrycie kanapy od nowa będzie
kosztuje więcej niż nowa kanapa. Nie ma znaczenia, czy skaza jest widoczna czy
nie, to jest słaby punkt całego pokrycia, będziesz o tym przez cały czas
pamiętać, zagryzać wargi, kiedy goście usiądą ze zbyt dużym "rozmachem" i tak
dalej. Reasumując, propozycja sklepu wydaje się z lekka... nie na miejscu.
Powinni zwrócić pieniądze, jeśli zgodzisz się na wymianę mebla, to i tak im
zrobisz uprzejmość.

Zaworek do WC z metalowym pokretlem ?
Rabaty w salonach meblowych - Klose?
Klucze stanley