Uszkodzona wkładka

1. Data: 2011-07-25 18:21:15

Temat: Uszkodzona wkładka
Od: "boockoo" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W metalowych, zamkniętych drzwiach padła wkładka bębenkowa, taka zwykła
Gerdy. Klucz się obraca, a drzwi nadal zamknięte. Proszę o podpowiedź jak ją
wyjąć.

2. Data: 2011-07-25 20:38:16

Temat: Re: Uszkodzona wkładka
Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-25 20:21, boockoo pisze:
> W metalowych, zamkniętych drzwiach padła wkładka bębenkowa, taka zwykła
> Gerdy. Klucz się obraca, a drzwi nadal zamknięte. Proszę o podpowiedź
> jak ją
> wyjąć.

Wezwać fachowca od awaryjnego otwierania drzwi, samemu szkoda czasu a do
tego jeszcze zniszczysz drzwi. Magik powinien otworzyć zamek bez
uszkadzania drzwi. Koszt takiej imprezy ok 150 zł z dojazdem ale u mnie
super express bo była 21.30 a ja pod drzwiami. Od tego czasu nauczka jak
coś się ..... w zamku, od razu należy go wymienić.

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

3. Data: 2011-07-28 20:21:43

Od: " ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozwiercić, wiertło 4 - 5 mm do metalu.
Wiercić nie dziurkę od klucza, tylko w tej węższej części wkładki.
Koszt maks. 2 złote polskie.

4. Data: 2011-07-29 12:20:30

Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lip, 22:21, " ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> wrote:
> Rozwiercić, wiertło 4 - 5 mm do metalu.
> Wiercić nie dziurkę od klucza, tylko w tej węższej części wkładki.

Klucz się obraca, jak pisał, więc co mu da rozwiercenie zapadek?

J.

5. Data: 2011-07-29 14:47:09

Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 Jul 2011 05:20:30 -0700 (PDT), Jarek P. napisał(a):
> Klucz się obraca, jak pisał, więc co mu da rozwiercenie zapadek?
Rozwierci śrubę i będzie mógł wyjąć wkładkę.
Pytał jak ją wyjąć.

--
- bo zaburza naturalną kolejność czytania.
- dlaczego?

6. Data: 2011-07-29 20:06:45

Temat: Odp: Uszkodzona wkładka
Od: "boockoo" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pooh" <n...@n...pooh.priv.pl> napisał w wiadomości
> Rozwierci śrubę i będzie mógł wyjąć wkładkę.
> Pytał jak ją wyjąć.

No właśnie zastanawiała mnie skuteczność tego wiercenia, bo gdzieś czytałem
o wkładkach z zabezpieczeniem antyprzewierceniowym, ale jak są takie szanse,
to spróbuję, bo jeszcze nie mogłem się za to zabrać.
Dzięki
Pozdrawiam
boockoo

7. Data: 2011-08-01 09:04:24

Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boockoo" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
>W metalowych, zamkniętych drzwiach padła wkładka bębenkowa, taka zwykła
> Gerdy. Klucz się obraca, a drzwi nadal zamknięte. Proszę o podpowiedź jak
> ją
> wyjąć.

ukręcić (złamać) kluczem francuskim

8. Data: 2011-08-01 21:45:22

Od: "boockoo" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ukręcić (złamać) kluczem francuskim

No właśnie doczytałem się czegoś takiego, ale nie bardzo to sobie wyobrażam,
bo wkładka to dość dopasowana jest do drzwi i nie wiem gdzie znaleźć miejsce
do ukręcania

9. Data: 2011-08-02 11:59:41

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

boockoo wrote:
> [...]
> czytałem o wkładkach z zabezpieczeniem antyprzewierceniowym, ale jak
> są takie szanse, to spróbuję, bo jeszcze nie mogłem się za to zabrać.

zwykłe wkłądki da sie rozwiercać ale łątwo jest złamać wiertło...

10. Data: 2011-08-02 14:42:32

Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Aug 2011 11:04:24 +0200, Jackare napisał(a):
> ukręcić (złamać) kluczem francuskim
Ty nie zrozumiałeś pytania czy ja nie rozumiem Twojej odpowiedzi?

--
Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

Dołącz do tych, którym zależy. http://zwijaj.pl/

diodowe żarówki