Re: Utlenianie się nici- na czym to polega?

From: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Utlenianie się nici- na czym to polega?
Date: Thu, 22 Jul 2004 17:00:10 +0200
Sender: k...@o...pl@platon.rybnik.net.pl

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:7980.00000282.40ffd343@newsgate.onet.pl...
> Czy któraś z Was już musiała się pożegnać z ulubioną robótką? Ile czasu w
domu
> się tym nacieszę?
> Nasze wypieszczone, misterne robótki tylko chwilę???

Nasze ulubione robótki najczęściej lądują u krewnych i znajomych jako
prezenty. Ja już musiał się z nimi żegnać wiele razy. Na pocieszenie robię
sobie zdjęcia, żeby mieć pamiątkę. Dla siebie nie mam czasu zrobić czegoś
ładnego. Tak to jest, że szewc boso chodzi. W naszym przypadku bywa tak
bardzo często.
Co do nici to ja zaczynałam od Ariadny. Białe nici "10" 1000m. Cena zależy
od sklepu. Ja kupuję po 16 zł. Są bardzo wydajne, dobrze się robi, zaś
serwetki z niej wykonane można spokojnie gotować i nic się nie dzieje. Na
początek bardzo dobra.

Krystyna z Rybnika