Utrata czucia na języku po znieczuleniu - HELP !

1. Data: 2004-08-17 08:27:48

Temat: Utrata czucia na języku po znieczuleniu - HELP !
Od: "Redtown" <R...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj o godz 18.00 miałem wypełnianą dolna siódemkę, z zastrzykiem
znieczulającym.
Jest teraz 10 rano następnego dnia - i wszystko byłoby w porządku gdyby nie
utrata czucia jak również smaku po lewej stronie języka. Nie zanosi się
raczej na poprawę.. bo stan ten utrzymuje sie od wczoraj.
Gdzie powinienem się zgłosic, co mi się stało, jak leczyć ?

z góry dziekuję

2. Data: 2004-08-17 16:32:10

Temat: Re: Utrata czucia na języku po znieczuleniu - HELP !
Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Aug 2004 10:27:48 +0200, "Redtown" <R...@k...pl>
wrote:

>Gdzie powinienem się zgłosic, co mi się stało, jak leczyć ?
>z góry dziekuję

Siedz cicho, bo Ci sparalizuja druga strone, zebys mial po rowno!
(jak dla mnie idz tam, gdzie miales zabieg i to w miare szybko
tylko nie zdziw sie, jak pierwsze co uslyszysz bedzie "to przejdzie")

Klapuch

3. Data: 2004-08-17 19:01:17

Od: "Redtown" <R...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tylko nie zdziw sie, jak pierwsze co uslyszysz bedzie "to przejdzie")

Masz jakis lepszy pomysł niż czekanie (ew podawaniem witaminy B12) ?
Z tego co się zdążyłem dowiedzieć objawy porażenia nerwu (w tym wypadku
chodzi pewnie o podjęzykowy) cofaja się w ciągu kilku tygodni.
Sprecyzuję: obniżona wrażliwość na dotyk i całkowita utrata
odczuwania smaku na połówce języka.

4. Data: 2004-08-17 19:26:55

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Aug 2004 21:01:17 +0200, "Redtown" <R...@k...pl>
wrote:

>Masz jakis lepszy pomysł niż czekanie (ew podawaniem witaminy B12) ?

Wybacz, ale nie bardzo...
Klapuch

5. Data: 2004-08-17 20:15:41

Od: "Chiruca" <k...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja czekałam 3 miesiące :)))
Ale mija....:)

Małgorzata

6. Data: 2004-08-17 21:08:25

Od: "Redtown" <R...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja czekałam 3 miesiące :)))
> Ale mija....:)

dzięki za wiadomość... blady strach padł na mnie jak pomyślałem sobie że
do końca życia wszystko smakować by miało jak mydło :(

7. Data: 2004-08-17 22:07:40

Od: Łukasz Pawliński <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Aug 2004 21:01:17 +0200, Redtown napisał(a):

> Masz jakis lepszy pomysł niż czekanie (ew podawaniem witaminy B12) ?

Wybacz, ale co ma do tego witamina B12???

zaciekawiony
Łukasz Pawliński (student)

8. Data: 2004-08-17 23:31:42

Od: "Redtown" <R...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wybacz, ale co ma do tego witamina B12???

Uzyskałem informację w klinice chirurgii szczękowej, iż w takich przypadkach
należy odczekać jakiś czas, jeśli samo nie ustąpi podajemy wit B12 i coś na
L - nazwy nie zapamiętałem - więc nie wiem czy chodzi o substancje czynną
czy nazwę handlową.

9. Data: 2004-08-18 12:34:18

Od: Łukasz Pawliński <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Aug 2004 01:31:42 +0200, Redtown napisał(a):

> [...]
> L - nazwy nie zapamiętałem - więc nie wiem czy chodzi o substancje czynną

Czy któryś z lekarzy mógłby mi wyjaśnić to postępowanie?

Łukasz Pawliński

10. Data: 2004-08-19 09:03:29

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Wybacz, ale co ma do tego witamina B12???
Nie wiem dokładnie, ale kiedyś miałem uszkodzony nerw kulszowy objawiający się
brakiem sły w stopie, oraz jej swobodnym zwisaniem. Po prostu nie mogłem ruszać
stopą. Przez miesiąc pakowano mi jakiś specyfik oraz witaminę b12 w
zastrzykach. Myślę, że to pomaga w regeneracji nerwów.

dermatolog w Poznaniu
Re: Ci&#261;&#380;a - nie-ci&#261;&#380;a?
wilcza kora
Gronkowiec zlocisty
Powazny problem - zmeczenie, sennosc