Re: Utrata dziewictwa jako gwałt konieczny.

Data: 2018-01-29 21:09:10
Temat: Re: Utrata dziewictwa jako gwałt konieczny.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu poniedziałek, 29 stycznia 2018 19:14:19 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

> To może być tak jak z profesjonalnymi zapasami WWE...
> Czyli poza mala garstką skonczonych debili ktorzy
> nie wiedza ze to ustawka cala reszta na widowni niby wie,
> ze bija sie na niby ale wciaz odgladaja jako przedstawienie.

Z zapasami teoretycznie masz rację.
Zapasy cyrkowe były ustawką już przed 2WŚ, w czasach dzieciństwa i młodości
mojego nieboszczyka Dziadka.

Ale ale - raz do roku wszyscy zapaśnicy zjeżdżali się do jednego z miast
niemieckich bodajże na turniej bez publiczności, gdzie walczyli... naprawdę.
I te walki później były podstawą, wobec której determinowali ustawkę dla mas.