Re: Uwaaaagaaaaaaaaaaa

Data: 2002-06-26 17:46:56
Temat: Re: Uwaaaagaaaaaaaaaaa
Od: <e...@p...onet.pl>

> Jak od pewnego czasu bylo zapowiadane, w związku z przeprowadzką Mongi,
> los serwerka był zagrożony. Po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw,
> zdecydowałam sie wygospodarować troche przestrzeni u mnie i ...
> właściwie wszystko już jest gotowe :)
>
> Po kilku godzinach pracy Moniki udało się wydobyć większość danych
> dotyczących kont, które zostału zmigrowane na serwerek do mnie. Niestety
> nie wszystkie. Oczywiscie oprocz kont przeniesione zostały też
> dotychczasowe zasoby (na bieżąco staram sie je synchronizowac).
>
> Nie obyło się bez zmian:

> [...]
Moniko i Aniu! maleńkie jesteście wielkie.Spotkała mnie dzisiaj podwójna
niespodzianka-będzie serwerek/oczywiście wchodzę/ i dzisiaj jest obrus
swiąteczny,na który miałam chętkę już od paru lat.Dzięki.
Nowej "operatorce" życzę powodzenia.
PS może przy okazji remanentu dałoby się zrobić imienna listę" krzyżówek" z
miejscem zamieszkania.
:))))))