Uwaga: Dziecięca depresja... [z Onetu]

21. Data: 2007-11-07 03:24:13

Temat: Re: Uwaga: Dziecięca depresja... [z Onetu]
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <a...@z...pl> wrote in message
news:fgpbnj$6oa$1@atlantis.news.tpi.pl...

> No bez przesady, może i w końcu udało mi się przeskoczyć 50 kg, ale
> otyłością to bym tego jeszcze nie nazwała, nawet jeżeli nie mieszczę się w
> rozmiar "0" ;-)

A czym bys to nazwala?
Kurwa chudoscia?
Kazda laska tak pierdoli i sie usprawiedliwia - nie, nie jestem jeszcze
gruba, sa grubsze.
I pozniej ta spasiona morda nawet nie zauwaza i dochodzi do 70kg, co nawet
przy 175cm jest sporo - mniej wiecej tyle ile 60kg przy kurduplu 160cm.
Duzo kobiet jest spasionych, ma tluste tylki i jeszcze ma pretensje jak
facet sugeruje jej aby poszla na fitness.
Bierzcie sie do roboty pasztety!
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

22. Data: 2007-11-07 07:45:17

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Powiedz, jak bardzo trzeba przegrac zycie, zeby kupowac w Lidlu
> nieudaczna, bezrobotna nudziaro?

Wystarczającym powodem jest, aby w nim nie spotykać takich śmieci, jak ty.

--
XL wiosenna

23. Data: 2007-11-08 08:56:12

Temat: Re: Uwaga: Dziecieca depresja... [z Onetu]
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fgo11u$d4l$1@news.onet.pl...

Juz od pewnego czasu (pare lat) wdze teksty ze depresja u dzieci (rowniez
szkolnych)
narasta.
Tylko po pierwsze - czy tak jest rzeczywiscie?
Bo byc moze to po prostu psychologia szuka klientow - wiem ze dyskredytuje,
ale
jest to niewykluczone.

Ale zakladam ze to prawda. Tylko jesli tak to dziwne - status materialny
ludzi rosnie!
Wystaczy zobaczyc liczbe samochodow na drogach.
Wiec dziwia mnie tlumaczenia ze to problem pieniedzy i pracy.
Po II wojnie nie bylo co do gara wlozyc - czy tam byla masowa depresja? Nie
sadze.

Wyglada na to ze z roku na rok budujemy nowy, lepszy swiat, "postemp
rosnie",
a jest coraz gorzej.
Duch

24. Data: 2007-11-08 13:03:06

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:
> [...]
> sadze.
>
> Wyglada na to ze z roku na rok budujemy nowy, lepszy swiat, "postemp

Duchu, jakoś tak się składa, że myślimy prawie identycznie - w
zasadniczych kwestiach. Podpisuję się pod każdym zdaniem w tej wypowiedzi.

--
XL wiosenna

25. Data: 2007-11-08 19:25:03

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Wystarczającym powodem jest, aby w nim nie spotykać takich śmieci, jak ty.

Mialo byc ostro, a wyszlo jak zwykle.
Zalosna pinda.

26. Data: 2007-11-09 14:38:27

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Duchu, jakoś tak się składa, że myślimy prawie identycznie - w
> zasadniczych kwestiach. Podpisuję się pod każdym zdaniem w tej wypowiedzi.

To sympatycznie - moze to nasze podejscie jest po prostu normalne?
Duch

Prosty sposób na nałogi
KIDNAPERZY
podskórna rzeczywistość - lot donikąd