!!!!!!!!!! Uwaga!!!!! Nowa grupowiczka

1. Data: 2003-08-31 16:59:08

Temat: !!!!!!!!!! Uwaga!!!!! Nowa grupowiczka
Od: "M J" <m...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkie grupowiczki!
Mam na imie Magda, jestem tu całkiem nowa i nie dawno udało mi się znaleźć
Waszą przemiłą grupę. Jestem maniakiem robótek ręcznych, dziergam szydełkiem
i czasami xxx.
Najbardziej lubię wzory szydełkowe ze wzorami ananasowymi. Gdyby miłe
koleżanki byłyby tak dobre i podzieliły się swoimi zbiorami ze swoich
kolekcji lub linkami do stron internetowych z taką tematyką byłabym ogromnie
wdzięczna. Ja ze swojej strony obiecuję, że jak tylko znajdę coś co będzie
odpowiadało waszym prośbom na pewno się podzielę.
Moje zbiory są malutkie ale ciągle staram się je uzupełniać.

PS. Na razie korzystam z adresu mojego chłopaka, ale jak zmienię to dam
znać.

--

Pozdrawiam M.M.

1. Data: 2003-08-31 17:31:10

Temat: Re: !!!!!!!!!! Uwaga!!!!! Nowa grupowiczka
Od: "Anusiat" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie .
Ja mogę zaoferować Tobie wzorki na xxx
Pozdrawiam Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-09-01 06:12:50

Od: "M.Nowak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Magdo!

Magda N. :-)

1. Data: 2003-09-01 09:29:25

Od: "Basia" <borbaska[NOSPAM]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Może na tej stronce znajdziesz cos dla siebie:

http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=arcadia&R
ubrID=5339

Pozdrowienia. Basia

1. Data: 2003-09-01 10:09:35

Od: b...@s...be (Beata Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "M J"
> [...]
> i czasami xxx.
> Najbardziej lubi? wzory szyde?kowe ze wzorami ananasowymi. Gdyby mi?e
> kole?anki by?yby tak dobre i podzieli?y si? swoimi zbiorami ze swoich
> kolekcji lub linkami do stron internetowych z tak? tematyk? by?abym ogromnie
> wdzi?czna. Ja ze swojej strony obiecuj?, ?e jak tylko znajd? co? co b?dzie
> odpowiada?o waszym pro?bom na pewno si? podziel?.
> Moje zbiory s? malutkie ale ci?gle staram si? je uzupe?niaae.
>
> PS. Na razie korzystam z adresu mojego ch?opaka, ale jak zmieni? to dam

Witam na naszej grupce , mam nadzieje ze bedziesz sie tu dobrze czula.
Beata ( Bruksela )

1. Data: 2003-09-01 12:03:42

Od: Maria Ossowska <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Cię serdecznie i pozdrawiam.

Marysia

1. Data: 2003-09-01 12:38:42

Od: "Kaja z Bydgoszczy" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M J" napisał w wiadomości
> [...]
> koleżanki byłyby tak dobre i podzieliły się swoimi zbiorami ze swoich
> kolekcji lub linkami do stron internetowych z taką tematyką byłabym
Nie pamiętam linków, ale wyślę ci na priv obrazki serwetek z motywami
pineapple,
do których posiadam opisy w języku angielskim.
Kaja z Bydgoszczy

Plama - długopis
kolory nici
[xxx]ciekawe wzorki