Uwaga na donosicieli!!!!!

11. Data: 2009-03-04 09:34:22

Temat: Re: Uwaga na donosicieli!!!!!
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> O ile mi wiadomo, ocena z religii nie wlicza się do średniej.
> Mogło się coś zmienić. Jeśli tak - podaj źródło.

z tego co ja pamiętam, to właśnie niestety się wlicza.
kretyństwo absolutne.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

12. Data: 2009-03-04 09:35:19

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> O ile mi wiadomo, ocena z religii nie wlicza się do średniej.
> Mogło się coś zmienić. Jeśli tak - podaj źródło.

21.html

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

13. Data: 2009-03-04 09:50:45

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,43990
21.html

No ale to 2007 rok, tam jeszcze Giertych jest na zdjęciu. ;) Pamiętam,
że były takie pomysły, ale może to jednak nie przeszło?

Ewa

14. Data: 2009-03-04 10:02:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> z tego co ja pamiętam, to właśnie niestety się wlicza.
> kretyństwo absolutne.

Kręcisz. Religia albo etyka...

15. Data: 2009-03-04 10:33:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):
Znaczy zachęta w postaci oceny z religii[ale świnie]do ogólnego
katalogu ocen nie pomogła,więc jeszcze nadzieja dla narodu jest,jak
tak kością w gardle stają kościołowi,to też znaczy że jak niższa ocena
w szkole[przez religie]to człowiek bardziej wykształcony i zdrowszy.

> U�ytkownik "glob" napisa�:
>

> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,63386
64,Katecheci_donosza_parafiom__kto_nie_chodzi_na_rel
igie.html

16. Data: 2009-03-04 11:50:19

Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 18:02, glob <r...@g...com> wrote:
> glob napisał(a):
> No tak,zło rośnie w siłę,tak jak każdy system ucisku nie mogą znieść
> różnorodności i jak zwykle naruszają prywatność człowieka.A następnie
> na mszach nienawiści umniejszana jest wartość człowieka ,bo nie chodzi
> na religie.Tak jak w latach 30-tych w niemczech,umnieszano warość
> ludzi,bo nie mieli rysów aryjskich.

664,Katecheci_dono...

> _chodzi_na_religie.html

Nie masz zielonego pojęcia o co idzie, jak to często bywa z
niewolnikami wolności. Chodzi o katolików, którzy owszem - chętnie
przedstawią się publicznie jako pobożni, ale nie mają ochoty oddawać
Bogu tego, co Mu się należy. Innymi słowy - zwykłych obłudników.
Niekatolik nie będzie podlegał takiej kontroli, więc jak komuś to nie
odpowiada, niech się po prostu wypisze z Kościoła, a nie zawraca głowę
bzdurnymi pretensjami. Nawet w biznesie obowiązuje pewien kodeks
honorowy i np. pracując w Fordzie nie możesz jeździć Mercedesem. Tu
jest w jakis sposób podobnie. Kościól to wspólnota w której trzeba
przestrzegać pewnych praw, jeśli sie tego nie robi - można zostać
nawet nieprzyjemnie przywołanym do porządku. Ale wystarczy zrezygnować
z udziału, przestać być dwulicowym obłudnikiem - i problem znika.
Możesz sobie być wolny i robić co tam chcesz.

FR

17. Data: 2009-03-04 12:04:53

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

r...@g...com napisał(a):
Kolejne ślepe,nie należysz do kościoła ,a kościół wchodzi w struktury
społeczne[aborcja-jak możesz podjąć decyzje,kiedy uniemożliwiono
podjęcie takiej decyzji],jak się chcesz wypisać z kościoła,jak chodząc
do szkoły musisz się uczyć religii,gdyż inaczej ocena z przedmiotu dla
wariatów rzutuje na twoją ocene ze wszystkiego i na twoją
przyszłość.To tak jak twierdzić że w obozie koncentracyjnym masz
wolność,bo możesz zajżeć do innego baraku.

18. Data: 2009-03-04 17:23:14

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> O ile mi wiadomo, ocena z religii nie wlicza się do średniej.

To źle Ci wiadomo.
http://www.epiotrkow.pl/felieton/Kontrowersyjna-ocen
a-z-religii,16

> Mogło się coś zmienić. Jeśli tak - podaj źródło.

Pan Koń rzutem na taśmę wprowadził rozporządzeniem w ostatnich dniach
urzędowania. A zgodnie z moją wiadomością wyciagnietą przez Ikselkę z
archiwum, Tusk okazał się pi... znaczy, dewotem.

--
Pozdrawiam - Aicha

19. Data: 2009-03-06 22:46:05

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea <m...@o...eu>
golhrq$1p5$...@n...onet.pl

[...]
> O ile mi wiadomo, ocena z religii nie wlicza się do średniej.

Wlicza się, wlicza, (a przynajmniej w zeszłym roku szkolnym tak było), ale
za to chodzenie na nią może tak wyczerpać, że obniży oceny z innych
przedmiotów.
I będzie jakaś elementarna sprawiedliwość. :)

> Mogło się coś zmienić. Jeśli tak - podaj źródło.

Samo życie.

Saulo

Do cbneta
uosobiona ohyda - zło wcielone
Obiektyw a trwałość małżeństwa
ODWROTNA LOGIKA BABSKA
MAŁPY [było: Dom małego dziecka! Masakra!!]