Dysport&Marichuana

51. Data: 2002-10-16 07:26:02

Temat: Re: Uwaga techniczna (Re: Spastyczność)
Od: m...@b...pl (Maciej Jakubowski) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Andrzej Abraszewski" <a...@c...pl>
To: <p...@n...pl>
Sent: Tuesday, October 15, 2002 4:58 PM
Subject: Re: Uwaga techniczna (Re: Spastyczność)

> To licho ! ;-) To i na wzrok sie rzucilo ?

Wobec tego napisze wyraznie: NIE MASZ RACJI

> Eeeee tam. Co ma kodowanie do wstawiania znakow cytowania ?!

Ma.
Jesli tego nie wiesz - sprawdz
Ja juz sprawdzalem (z testowaniem wlacznie)

> Na takiej zasadzie to powinienes Pan siedziec na drzewie i banany
> prostowac (to mialo byc dowcipne a nie zlosliwe) :)) U nas jest
> sciernisko to nie bedzie San Francisco - ze parafrazuje :))

To nie jest dowcipne - czhyba ze to dowcip na poziomie Pana AA
Wlasciwie to mnie nie dziwi - to jak widac norma

> Dokladnie. To jest DYREKTYWA !

Prosze o podanie dokladnej podstawy prawnej a nie goloslownego twierdzenia
Cos na ksztalt naszego DU albo MP
Jesli tego nie zobacze, bede zmuszony uznac - ze to nieprawda, wyssana z
palca

> OE ? Ze taki cacy ? No to moze warto by wpadli z takimi pogladami na
> grupe PECET ?

A po co? Po to by czytac pyskowki na temat wyzszosci Swiat Wielkiej Nocy
nad Swietami Bozego Narodzenia?
Ja tam juz wole rozmowy z fachowcami - ktorzy zamaist pyskowania wola
szukanie rozwiazan

> Tu nie chodzi o wypowiadanie lecz podpatrywanie, o tzw dobre wzorce. Tak
> ludzkosc robi od zawsze. O drzewie i bananach pisalem wiec chyba to
> bedzie jasne.

Jak widac oczekuje, ze mam Pana podpatrywac...
Rozumiem - ze to drzewo i banany to dobry przyklad do nasladowania...
(smakuja po wyprostowaniu?)

> No to Niemcy beda mieli problem ;-)
>
> Moze jednak powiedzieli : "z dwojga zlego ..."

A czy PAN to sprawdzil?
Czy tez - pisze Pan o czyms o czy Pan nie ma bladego pojecia
(to mnie nie dziwi)

> Wierze (ba jestem pewien tego) jednak ze te decyzje dobrze przemysleli i
> wiedza co robia.

"Szczesliwi ci, co nie widzieli, a uwierzyli"....

> Dowodzi wiec to (co prawda posrednio) mojej tezy ze OE
> to musi byc wielkie badziewie ze madrzejsi ode mnie nie korzystaja ( nie
> beda korzystac) z jego "(po)mocy".

Wobec tego - ze uzytkownicy Outlook Expresa (i inych produktos MS)
stanowia jakies 95% internautow to wcale nie swiadczy o tym, ze to zly
program
Moje zdanie jest takie, ze Pan daaawno temu zaczal pracowac w innym progamie
(ktory wtedy byl lepszy) i Panska wiedza od tej pory sie nie zmienila
To - co pozostalo na stalym poziomie - to agresywnosc

> Zdaje sie ze rozmawialismy o Outlook Expresie a nie o innych produktach
> fimy M$ :))

Outlook Express jest od jakiegos czasu czescia systemu
Obecna wersja to 6.0

> 8-o Nie widze odpowiedzi . OK NTG

Tego mi tlumaczyc nie trzeba - bo ja to akurat wiem
Bue widze tylko (dla mnie) tu roznicy. Nie jestem programista wiec kod
zrodlowy
w wiekszosci to dla mnie zlepek nieprzydatnych dla mnie znakow
Nieudokumenntowane funkcje to inna sprawa - ale tez nigdzie nie ma obowiazku
dawania pelne dokumentacji (ktorej i tak nikt nie czyta)

--
Maciej Jakubowski
m...@b...pl

52. Data: 2002-10-16 07:54:28

Temat: Re: Uwaga techniczna
Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Andrzej Gintowt pisze w newsaohj8k$15v$...@n...tpi.pl

> Paweł, je?li nadawca i odbiorca wiadomo?ci używaj+-cy OE koduj+- teksty jako
> "zwykły tekst"

Nie chcę się wymądrzać i czepiać, i nie jest to moja złośliwość,
ale.. Andrzeju, popraw kodowanie, proszę.. W Twoim nagłówku nie
ma deklaracji kodowania. :(

Poczytaj, proszę, tekst Andrzejka Litewki, wyłuszczył szczegółowo,
jak prawidłowo ustawić OE.

--
Pozdrowieństwa,
Scally

53. Data: 2002-10-16 08:02:08

Temat: Re: Uwaga techniczna (Re: Spastyczno?ć)
Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

robertnik pisze w n...@n...onet.pl

> prosze mi powiedzieć co ma wspólnego spastyka z OE ??

Nic nie ma, dlatego tematem jest Uwaga techniczna. :PP

> piszę z onet nius ponieważ mam bramkę w netji a nie mogłem zanleźć serwera
> który by współpracował z tą grupą :P

A dokładniej? Bo większość serwerów ma tę grupę. :)
Sama dłuuugo szukałam dobrego serwera, żeby mi zastąpił vogel,
ale nie znalazłam i w końcu wylądowałam na news.onet.pl. Spróbuj.
Onet chyba nie wybrzydza wpuszcza wszystkich providerów. :)

54. Data: 2002-10-16 08:04:58

Temat: Re: Uwaga techniczna test
Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel pisze w news001801c27499$7d60a820$58a9fea9@pk

> Problem chyba pozostal...ale i tak dziekuje.:))

Problem nie pozostał, znaczki cytowania masz jak się patrzy,
popatrz sam!
To sprawdzony tekst, wierz mi. Niejednego już Andrzejek nawrócił
na jedynie słuszną drogę. ;P

55. Data: 2002-10-16 08:18:43

Od: "mkarwan" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
| piszę z onet nius ponieważ mam bramkę w netji a nie mogłem zanleźć serwera
| który by współpracował z tą grupą :P

Spróbuj news.onet.pl.
Gdybyś nie wiedział jak ustawić konto w Outlook Ekspress.
Z menu narzędzia wybierz konto.
W oknie wybierz dodaj, później grupy dyskusyjne.
W kreatorze
w pierwszym oknie wpisz swój nick np. robertnik
w drugim adres e-mail konta w Onecie r...@p...onet.pl
w trzecim news.onet.pl.

56. Data: 2002-10-16 08:42:04

Od: m...@b...pl (Maciej Jakubowski) szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> zanleźć serwera | który by współpracował z tą grupą :P
>
> Spróbuj news.onet.pl.

Mozna tez korzystac z bramki mail<>news
Newsy z grup(y) dostaje sie jak z listy dyskusyjnej

http://www.newsgate.pl/

--
Maciej Jakubowski
m...@b...pl

57. Data: 2002-10-16 08:43:06

Od: m...@b...pl (Maciej Jakubowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> złośliwość,
> ale.. Andrzeju, popraw kodowanie, proszę.. W Twoim nagłówku

Bo i nie ma - nie musi byc. To akurat nie wplywa na czytelnosc
ani na cytowanieKlopoty sprawia kodowanie w html i Base64

--
Maciej Jakubowski
m...@b...pl

58. Data: 2002-10-16 09:52:28

Od: "mkarwan" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Jakubowski" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
l...

Oczywiście można w różny sposób uczestniczyć w dyskusji w grupach
dyskusyjnych.
Zapomniałem dodać, że dla korzystania z news.onet.pl trzeba mieć adres
e-mail (także bezpłatny) w Onecie.
Takich ograniczeń nie ma w news.tpi.pl - postępowanie podobne jak przy
news.onet.pl.
W oknie konto proszę wpisać posiadany adres e-mail.
Nie sprawdzałem czy działa z zagranicznymi dresami e-mail .
Jest jeszcze inna możliwość, ale tylko dla prenumeratorów miesięcznika
komputerowego CHIP.
Prenumerator otrzymuje na czas trwania prenumeraty konto klubowe.
Konto to pozwala także uczestniczyć w grupach dyskusyjnych poprzez
news.vogel.pl.

59. Data: 2002-10-16 10:14:01

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

mkarwan pisze w newsaojct4$svu$...@n...tpi.pl

> Takich ograniczeń nie ma w news.tpi.pl - postępowanie podobne jak przy
> news.onet.pl.

Ane news.tpi jest zamknięty dla wszystkich, którzy nie łączą się
przez Telepsicę (mogą tylko czytać, ale nie uczestniczyć w
rozmowach).

A ja jeszcze do sprawdzenia polecam news.gazeta.pl - testuję od 2
tygodni i wygląda dobrze. Jak w onecie - trzeba było najpierw
założyć w gazecie konto.

> Jest jeszcze inna możliwość, ale tylko dla prenumeratorów miesięcznika
> komputerowego CHIP.

No właśnie, najlepsza możliwość, a tak brutalnie odebrana. :((
Nawet byłym prenumeratorom. :)

60. Data: 2002-10-16 11:06:44

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scalamanca" <s...@N...wp.pl> napisała w wiadomości >
--------------------------------------
> Poczytaj, proszę, tekst Andrzejka Litewki, wyłuszczył szczegółowo,
> jak prawidłowo ustawić OE.
--------------------------------------
No cóż, wyszło na to, że: "uczył Marcin Marcina...".
Podałem parę "mądrych" stwierdzeń, ale sam poprawiłem (popsułem) to, co
miałem dobrze.
Dzięki Scally za Twoje uwagi. Ostatecznie te wszystkie uwagi techniczne nie
są tak bardzo OT, bo właściwa konfiguracja programu i odpowiednia
prezentacja przesyłanej wiadomości to dowód staranności w przeciwieństwie do
niechlujstwa.
Skorzystałem z Twojej rady i sprawdziłem konfigurację programu wg sposobu A.
Litewki i okazało się, że jakimś "cudem" program przestawił się na kodowanie
"windows", a przecież konsekwentnie (przynajmniej w zamierzeniu) staram się
by stosować tablicę kodową ISO-8859-2.
Czy ma rację Maciej co do informacji w nagłówku o sposobie kodowania,
przekonamy się zaraz jak tylko wiadomość niniejsza pojawi się na Grupie, bo
wszystko co potrzeba poprawiłem.
Pozdrawiam
Zbig A Gintowt

pytanie o ulge