milosnicy amputacji

71. Data: 2000-01-21 23:49:15

Temat: Re: milosnicy amputacji
Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

i jeszcze raz Piotr , tym razem na to o co JC pytal :

[...]

> Ale obdarz ja tez i nieco wiekszym szacunkiem i miloscia. Mysle, ze jest
> lepsza, niz sie pokazala ze jest.

Oj pokazala pokazala. Herod nie baba. Ciezko ja bedzie wychowac. Ma
wielkie braki w wychowaniu . Poza tym z chemii noga a przeciez to dla
mnie jak plachta na byka. Jakze moja milosc do niej (do chemii)
przeniesc na kogos kto jej w ogole nie rozumie. Nie zrozumie wiec i
pewnie tego co jej o milosci pisac mozemy.

pozdrawiam
A.A.

72. Data: 2000-01-23 02:25:51

Temat: Re: Odp: Milosc, co to takiego ?
Od: p...@p...onet.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

Adam napisał(a):

> Musze sie z grupa niestety pazegnac na dwa tygodnie.
>
> KOCHANI !!!
>
> Zaczynaja sie FERIE.

Takiemu to dobrze...:(
Najpierw skopiuje wiaodmosc za wiadomoscia jednym ciegiem, po czym jeszcze
oznajmi, ze ma ferie...:(

Pozdrawiam smutno, bo spragniony wypoczynku
Piotr

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

73. Data: 2000-01-26 04:03:17

Temat: Re: Milosc, co to takiego ? bylo (Re: Odp: milosnicy amputacji)
Od: p...@p...onet.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Abraszewski napisał(a):

> Wielokrotnie takie cos mialem wiec moze to nie science fiction ?

Telepatia to wtedy, gdy Czesiu do Ciebie nie dzwoni, tylko mowi do Ciebie w myslach
na
odleglosc, a Ty go sluchasz i mu odpowiadasz i cos ustalacie i potem wprowadzacie to
czyn (na przyklad - mytslami powiedziales mu, ze ma opisac na SaSo cos o sytuacji
Onych w Kanadzie). Nikt nie traci pieniazkow, material sie znajduje za dwa dni u
Ciebie, za 1 dzien na SaSo... i tak to pieknie zycie sie toczy...:~)

Pozdrawiam

Piotr

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

74. Data: 2000-01-26 04:06:27

Od: p...@p...onet.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Abraszewski napisał(a):

> Witam !
>
> Piotrze nie docenialem Cie, przepraszam ale to to :

> To sama kwintesencja osobowosci "tworcy" teorii :)))
> Az dziw ze taki ktos miejsce zdolnym chemikom zabiera przeciez to sie
> nadaje do muzeum osobliwosci.
>
> pozdrawiam
> A.A.
>
> PS Tak a propos to nie wiem czy wiesz co po wegersku znacza "abra" ? :))

Nie wiem - niestety jeestem wielkim popaprancem jezykowym, a juz tak egzotyczne
:~) jezyki to dla mnie w ogole jak chinszczyzna. Natomiast co do chemii - cudem
ukonczylem szkole i jedna i druga... przeslizgujac sie jakos i w chemii i w
fizyce... itp. Chemikom nigdy miejsca nie zabiore. Tu wakatow nie obsadze,
niestety... Chocby z czystego mojego leku: co by bylo, gdybym wlal wode do
kwasu, na przyklad? :~)

pozdrawiam

Piotr

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

75. Data: 2000-01-26 04:06:28

Temat: Re: Uzytkownik - coz to za nowy neologizm ! (Re: Odp: Milosc , cos co jest w nas ..,)
Od: p...@p...onet.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

Apik napisał(a):

> Obys mial racje szkapa ma cos w sobie brakuje tylko mozliwosci
> zakladania kilku kont w jednej sesji jak to ma OE

Nie wiem jak to ma OE, ale NC ma cos takiego jak menedzer profili i tam bez
liku pakujesz sobie tyle kont ile chcesz i mozesz sciagac poczte z tak roznej
ilosci kont, ze hej!

Pozdrawiam

Piotr

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

76. Data: 2000-01-26 04:06:29

Temat: Re: Milosc, co to takiego ?
Od: p...@p...onet.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Abraszewski napisał(a):

> Tak, smutne to, ze obecna mlodziez wychowuje ulica, puby, internet a
> rodzica, autorytetu w tym nawet za grosz.
> Jakze wielu ludzi, tu na grupie jest wlasnie tak przetraconych. Jak
> widzisz, zwrocenie uwagi, pouczenie, skarcenie ze cos, spotyka sie ze
> zmasowana nagonka .

Hm... - skorosmy przy temaciee Milosci - karcmy, karcmy, Andrzejku, ale z
wiekszym spokojem... :~) Jak spojrzysz w Biblie - znajdziesz tam nie tylko
teekst mowiacy "czcij ojca swego i matke swoja", ale i tekst "rodzice - nie
rozsierdzajciee dzieci waszych"... :-))))))))))))))))))))

> Popatrz do czego doszlismy w watku 'proba wlamania'
> ? Przeciez to paranoja jakas. Ci mlodzi ludzie w swoim zacietrzewieniu
> zapomnieli do kogo pisza, zapomnieli o praworzadnosci, o moralnosci.
> Neguja moj honor i solidnosc. Opluwaja bezkarnie. Sami nie majac za
> grosz honoru i bedac bardzo niesolidnymi. Ciekawostka jest ze to nie po
> raz pierwszy . W ich moralnosci zlodziej (byl taki watek na grupie),
> szkodnik ale ostrzej niz oni uznaja oceniony staje sie w ich mniemaniu
> NIEWINNY. Winowajca staje sie ktos kto walczy o prawo. Fajna moralnosc.
> nie ?

Kolega przeczytal mi dzisiaj kawalek postu z grupy prawniczej - opowiesc zywcem
z USA. Facet mial wielkiego psa i zrobil dla niego w drzwiach wielka dziure,
coby ten do domu mogl wpadac. Ze pies byl wielki, to nie tylko on tam mogl
wlazic. I wlasciciel spostrzegl, ze ubywa mu piwko z lodowki. Zrobil wiec na
niego pulapke - na niedzwiedzie. Pulapka dobra byla, ale albo za malo dobra,
albo za bardzo dobra, bo nieco krzywdy narobila, ale nie uciela zlodziejskiej
glowy. Poszkodowany trafil na policje, a sedzia wymierzyl wlascicielowi psa kare
wiezienia. Stwierdzil, ze skoro ten umyslnie zainstalowal pulapke, to bedzie
siedziec za lekkomyslnosc, poniewaz gdyby np. dziecko tamtedy probowalo wejsc za
pilka, ktora przypadkiem wpadla, to mogloby sie skonczyc tragicznie. Choc to w
jego domu (a w USA prawo wlasnosci to rzecz swieta), to jednak beknal... Dobrze,
ze nie jestesmy w USA, Andrzejku...:~))) Cos w tym argumencie seedzieego bowiem
bylo, podobnie jak w procesie kobiety, ktora zabila zlodziei u nas w Polsce...
Posluchaj mnie miedzy wierszami :~)))

> Na ich nieszczescie, jak napisal Jozek dupe mam najtwardsza a i
> moje belfroskie zaciecie nie dam im szans na poluznienie obyczajow.
> Zawsze bede tepil bluznierstwo przeciw Panu Bogu, chamstwo, brak
> wychowania, koniunkturalizm, lamanie prawa, lenistwo, hipokryzje,
> tumiwisizm i ... wiele, wiele, jeszcze innych ich przywar. Widac takie
> poslannictwo moje ;)

Wszystko OK - masz moje poparcie, ale tylko wtedy, gdy dokonasz tego z wieksza
lagodnoscia (nawet klapsa mozna dac lagodnie, ze spokojem...:~))))

Serdecznie pozdrawiam

Piotr

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

77. Data: 2000-01-26 06:51:57

Od: k...@b...krakow.pl (Maciej Jakubowski) szukaj wiadomości tego autora

On 26 Jan 2000, Piotr wrote:

> Nie wiem jak to ma OE, ale NC ma cos takiego jak menedzer profili i tam bez
> liku pakujesz sobie tyle kont ile chcesz i mozesz sciagac poczte z tak roznej
> ilosci kont, ze hej!

Mozna, tyle ze dla kazdego profilu moze byc tylko jedno konto
Dla OE dla kazdego profilu moze byc kilka "kont"
Mato sens n w przypadku uzywaia tego samego konta do roznych
listow - gdzie do tego sdamego adresu x...@x...xxx mozna dodac rozny
podpis i rozna nazwe wyswietlana. Poza tym mozna wyslac odpowiedz
z innego konta niz odbiorca oryginalu (np dostalem list na konto
sluzbowe a odpowiadam z prywatnego)

Pracowalem i na Ns i na OE - wiec wiekszosc moich informacji znam
z doswiadczenia. Nie twierdze, ze ktoras z przegladarek jest
lepsza od drugiej, wybieram te, ktora mi odpoiada (i ktora
odpowiada moim wymaganiom)

> Pozdrawiam
>
> Piotr
>

> --
> Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

--
Maciej Jakubowski
k...@b...krakow.pl http://www.krakwom.bci.pl/

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

78. Data: 2000-01-26 10:11:37

Temat: Telepatias ... bylo (Re: Milosc, co to takiego ? )
Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

twierdzi Piotr gdym zanegowal jego niewiare ;) ze :

> Telepatia to wtedy, gdy Czesiu do Ciebie nie dzwoni, tylko mowi do Ciebie w myslach
na
> odleglosc,

Dokladnie tak rabil ; " Andrzeju zrob cos z tym telefonem, zobacz czy Ci
kabelek nie wypadl" :) - jakoz nieuwaznie czytales moje opowiadanie ;)

> a Ty go sluchasz

Sluchalem, sluchalem. Przeciez bylem zafrapowany innym tematem i .. cos
mnie tknelo

> i mu odpowiadasz i cos ustalacie i potem wprowadzacie to w
> czyn (na przyklad - mytslami powiedziales mu, ze ma opisac na SaSo cos o sytuacji
> Onych w Kanadzie).

Ech, zebys Ty wiedzial ile On mi takich informacji juz przeslal. I to
wcalenie ta droga. Bylem na Jego seminarium , sluchalem referatu na
temat EWI , gdy go w Lodzi wyglaszal. Przy piwku w Zgierzu tez cosik tam
omawialismy. Spoko Piotrze, atakich zaniedbam nie mamy a telepatie
wolimy wykorzystywac do innych celow . Nie Czesku ? W przyjazni ona jest
bardo przydatna - ba wrecz niezastapiona :)

> Nikt nie traci pieniazkow, material sie znajduje za dwa dni u
> Ciebie, za 1 dzien na SaSo...

Tak. I chcialo by sie zapytac : "a po co ?" :(
Popatrz ile tematow ostatnio na SaSo postawilismy i co ?
Psinco ! Zamiast o nich rozmawiac to my ..... :(

> i tak to pieknie zycie sie toczy...:~)

A toczy sie toczy, niektorym ucieka, niektorym sukcesy przynosi :)

pozdrawiam
A.A.

79. Data: 2000-01-26 10:26:15

Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

radzisz Piotrze , gdym takie cos naskrobal : wrote:

> Hm... - skorosmy przy temaciee Milosci - karcmy, karcmy, Andrzejku, ale z
> wiekszym spokojem... :~)

Robie to z wielkim spokojem. Nie masz wszak pojecia jaki niespokojny
jestem ;-)

> Jak spojrzysz w Biblie - znajdziesz tam nie tylko
> teekst mowiacy "czcij ojca swego i matke swoja", ale i tekst "rodzice - nie
> rozsierdzajciee dzieci waszych"... :-))))))))))))))))))))

Jednak nie jest to dylemat (tu w Biblii) w stylu :
"co bylo pierwsze, jajko czy kura" . Wiec nalezy to odczytywac tak :
Szanujcie starszych a nie bedziecie pouczani, asznujcie ich wiedze i
doswiadczenie a nie beda na was razy lecialy "

Czyz nie tak to Pismo naucza ? Zadnego prawa, nie mozna traktowosc z
osobna. Wszelkie prawa wiaza sie ze soba i musz byc SPOJNE. Musi tez byc
ich hierarchia.

> Wszystko OK - masz moje poparcie, ale tylko wtedy, gdy dokonasz tego z wieksza
> lagodnoscia (nawet klapsa mozna dac lagodnie, ze spokojem...:~))))

No pewnie ! Takiego dalem. Z tego co wiem to ledwie zaczerwienienie na
pupie bylo.

pozdrawiam
A.A.

80. Data: 2000-01-26 23:52:33

Temat: Grupa sukcesu, bylo: Telepatias ...
Od: p...@p...onet.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

> A toczy sie toczy, niektorym ucieka, niektorym sukcesy przynosi :)

Prosze zapisac mnie do grupy tych niektorych, bo ja teraz w samych porazkach tkwie
:~)

Pozdrawiam

Piotr

--