Uzywane kosmetyki na Allegro

1. Data: 2003-09-13 11:14:59

Temat: Uzywane kosmetyki na Allegro
Od: "tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawa jestem, co myslicie o tym "procederze"? Szczerze mowiac jestem
zaskoczona, kiedy widze aukcje typu balsam - zostalo 1/4 opakowania - co za
sens sprzedawac takie resztki? I dlaczego ktos to robi? Bo jestem w stanie
zrozumiec kosmetyk uzyty 1 raz (wyprobowanie, ktory okazal sie nietrafiony
(kolor, zapach, uczulenie itp), chociaz szczerze mowiac chyba mialabym opory
kupic cos takiego.. Ale sprzedawac resztke na dnie? Czy ktos to kupi?

1. Data: 2003-09-13 12:02:16

Temat: Re: Uzywane kosmetyki na Allegro
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
opory
> kupic cos takiego.. Ale sprzedawac resztke na dnie? Czy ktos to kupi?

widocznie kupuja zeby wypróbować i ew. kupic sobie cały nowy.
p.

1. Data: 2003-09-13 12:14:03

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

tusia wrote:
> [...]
> szczerze mowiac chyba mialabym opory kupic cos takiego.. Ale
> sprzedawac resztke na dnie? Czy ktos to kupi?

Ja bym nie kupiła. Też się dziwię, że komuś opłaca się sprzedawać takie
"śmieci". W końcu za wystawienie przedmiotu Allegro pobiera prowizję, więc
pewnie człowiek sprzedający 1/4 balsamu nawet grosza na tym nie zarobi.

--
Elvira

1. Data: 2003-09-13 19:46:26

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elvira" <e...@p...com.pl> napisał

> Też się dziwię, że komuś opłaca się sprzedawać takie
> "śmieci". W końcu za wystawienie przedmiotu Allegro pobiera prowizję, więc
> pewnie człowiek sprzedający 1/4 balsamu nawet grosza na tym nie zarobi.

A może załatwiają to poza Allegro ... i wtedy nie ma prowizji.

Albo chodzi o coś zupełnie innego ... tzw. spółdzielnię.
Kilku kolesi wystawia takie beznadziejne produkty i póżniej od siebie to
nawzajem kupuja i oczywiście wystawiają sobie 'pozytywne' komentarze.
Później sprzedają coś naprawdę wartościowego ... kupiec sprawdza, ze są
pozywtywy ... płaci ... a ci wysyłaja cegłę.

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2003-09-14 14:38:50

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka wrote:
> Użytkownik "Elvira" <e...@p...com.pl> napisał

> A może załatwiają to poza Allegro ... i wtedy nie ma
> prowizji.

Prowizja jest pobierana od każdego wystawionego przedmiotu, nie tylko od
tych sprzedanych.

> [...]
> komentarze. Później sprzedają coś naprawdę wartościowego ... kupiec
> sprawdza, ze są pozywtywy ... płaci ... a ci wysyłaja cegłę.

Może i tak, nie wiem jak to działa, ale jest faktycznie dosyć dziwaczne. ;-)

--
Elvira

1. Data: 2003-09-14 16:35:34

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elvira" <e...@p...com.pl> napisał

> Prowizja jest pobierana od każdego wystawionego przedmiotu, nie tylko od
> tych sprzedanych.

To po co przy niektórych są informacje, że sprzedawca może dany produkt
wycofać z aukcji ?
Wycofują ... i sprzedają bokiem.

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2003-09-14 19:39:07

Od: "tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl>

> To po co przy niektórych są informacje, że sprzedawca może dany produkt
> wycofać z aukcji ?
> Wycofują ... i sprzedają bokiem.

Dlatego, ze oprocz tego jest chyba pobierana oplata od sumy koncowej, a tak
nie trzeba placic. Jesli chodzi o aukcje za symboliczna zlotowke - to chodzi
najczesciej o to zeby sprzadawca mial dane kupujacego z tej aukcji
(wiarygodnosc) a tak na prawde sprzedaje mu "na boku" co drozszego np. za
kilka tysiecy. Wiem bo kiedys polowalismy z mezem na cyfrowke i takie sa
realia na Allegro.. Ale jesli chodzi o uzywane kosmetyki to nie jest to,
ludzie na prawde to sprzadaja i co mnie dziwi - jest sporo kupujacych.

Kremiki :)
żylaki
kolejne mile dodatki w gazetach
hurtownia kosmetyków profesjonalnych w Wawie
niesamowicie tani fryzjer kolo wwy