Re: VAT-owski przekręt T-mobile.

Data: 2018-06-16 16:19:19
Temat: Re: VAT-owski przekręt T-mobile.
Od: FEniks <x...@p...fm>

W dniu 16.06.2018 o 05:49, LeoTar Gnostyk pisze:
> Od 1 stycznia 2015 użytkuję tablet LG V490 w sieci T-mobile. W lutym
> 2018 telemarketer T-mobile prawie że wmusił mi Lenovo Tab4 10  a
> następnie doprowadził do przedłużenia umowy na LG V490 do 17 lipca 2018.
> Umowę tę ostatecznie rozwiązałem. Ale równocześnie od pewnego czasu nie
> dawała mi spać cena, za która wciśnięto mi Lenovo Tab4 10. Na wolnym
> rynku ten tablet kosztuje około 600 zł natomiast w mojej umowie z
> T-mobile widnieje cena 2257 zł. Spłata ma nastąpić w 37 ratach. Ponieważ
> mam równocześnie abonament na telefon w T-mobile więc zaoferowano mi
> [...]

Bo to jest sprzedaż wiązana. Dla nich najważniejsza jest sprzedaż usługi
(w tym przypadku internetu), którą ukrywają w zawyżonej cenie sprzętu.
Czy chodzi tu rzeczywiście o VAT, czy po prostu o uchwycenie klienta na
stałe? Zwróć uwagę, że po 2 bodajże latach, za tę samą usługę będziesz
płacił znacznie więcej, o ile odpowiednio wcześniej nie wypowiesz umowy.

Ewa