VICHY

1. Data: 2003-06-02 11:57:06

Temat: VICHY
Od: "Małgorzata" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy używałyście balsamu nawilżającego Vichy?
Mam suchą skórę i chciałabym zasponsorować sobie jakieś cudeńko, ale obawiam
się czy nie będzie to wyrzucenie pieniędzy w błoto.
Vichy nie należy przecież do najtańszych.
A może znacie coś leprzego?
Dzięki za wszelkie opinie.

1. Data: 2003-06-02 15:49:57

Temat: Re: VICHY
Od: "eliza" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
obawiam
> się czy nie będzie to wyrzucenie pieniędzy w błoto.
> Vichy nie należy przecież do najtańszych.

Ja obecnie używam Lipidiose 2 i jak na moje przesuszone nogi (mam bardzooooo
suchą skórę i w dodatku tak suchą, że bardzo swędzi) i jak dla mnie jest
super. Doskonale nawilża i likwiduje swędzenie. Polecam.

> A może znacie coś leprzego?

Nie wiem czy lepszego, ale też dość skuteczny balsam i przede wszystkim
tańszy :) Garnier. Mleczko do skóry suchej, takie w różowym opakowaniu z
dozownikiem. Rzeczywiście doskonale nawilża i nawet ładnie pachnie (ale dość
intensywnie)

Pozdrawiam Eliza

1. Data: 2003-06-02 19:51:10

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

balsamy Vichy są bardzo dobre, na prawdę warte swojej ceny. Poproś w aptece
o próbkę i sama sprawdź.

1. Data: 2003-06-02 21:06:28

Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Małgorzata" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> Czy używałyście balsamu nawilżającego Vichy?

Jak juz jestes w aptece to zapytaj o mleczko do cialo z Panhenolu, tego
samego co robi pianke na poparzenia. Ja go wywprobowalam po nadmiernej dawce
slonca 2 lata temu i od tamtej regularnie uzywam i na cialko i do zmywania
makijazu bo nie podraznia :)
Kosztuje okolo 30 zl za tunbke 250 ml

iska

Samoopalaczem w salonie kosmetycznym
Dobry salon kosmetyczny w Radomiu
Gdzie zamowic?
rozczarowanie Kolastyną (balsam brązujący)
szampon YR vs Wella...