Re: VILCACORA ???

Data: 2000-07-06 19:37:52
Temat: Re: VILCACORA ???
Od: z...@h...pl (Zbigniew Podziewski)

On Thu, 6 Jul 2000 13:52:02 +0200, mirogrupa <m...@a...com.pl> wrote:

>Wiem jedno. Teściowa czekała tak długo na przesyłkę, że nie doczekała, tj.
>coś około 2 miesięcy. A może lepiej spróbować pójść do dobrego krajowego
>lekarza medycyny fitoterapeuty? Są tacy.

Dziwne, jeżeli pieniądze prześle się przez Kredytbank, to przesyłka może
być nawet po tygodniu (jeżeli wyślesz do Londynu faksem kopię
potwierdzenia wpłaty).
Co do skuteczności preparatów nie mam zdania.

--
Zbigniew Podziewski <z...@h...pl> ||| PGP key at http://www.keyserver.net
Pretty Good Privacy key fingerprint = 97C28477F65C4D9B B3BC520E3D4D6D2B
> <
Microsoft is not the answer.
Microsoft is the question.
NO (or Linux) is the answer.
(Taken from a .signature from someone from the UK, source unknown)