VILCACORA ???

11. Data: 2000-07-10 10:50:30

Temat: Odp: VILCACORA ???
Od: "Przemek_" <p...@c...BZDETY.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę, zejdźcie z grupy pl.praca.dyskusje.
Temat waszej dyskusji, choć dotyczy spraw poważnych, nie pasuje do
pl.praca.dyskusje.

Pozdrawiam,

Przemek_

12. Data: 2000-07-11 05:58:22

Temat: Re: VILCACORA ???
Od: "Jadarek" <o...@k...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W dodatku dolaczaja do nich optymalni. Teraz widze, ze sa to ignoranci z
> zasady negujacy medycyne klasyczna i popierajacy kazda bzdure. Co wiesz o
> Vilcacorze, jako optymalny??? Co wiesz o leczeniu raka??? Co wiesz o
> metodach przeprowadzania i udowadniania skutecznosci lekow
> antynowotworowych??? Nie wiesz nic.

Nie dołączyłem.
Medycyny klasycznej nie neguję.
W szarlatanów nie wierzę ( tylko w dobre żarcie ;-) )

Znam przypadek kiedy pacjentkę z onkologi zabrał brat zakonny do Peru. Jaki
był efekt kuracji niestety nie wiem. Znam przypadek kiedy lekarz onkolog
wyrzucił pacjenta z gabinetu kiedy się przyznał do leczenia Vilcacorą (i
uważam , że słusznie ! ). Z tego co doczytałem Vilcacora pobudza układ
odpornościowy organizmu. Jeśli choroba nowotworowa pochodzi właśnie z tego
układu efekt jest odwrotny - choroba postępuje. Mogę tylko stwierdzić, że
podjęcie Diety Optymalnej u mojej mamy wspomogło jej organizm (wymierne
polepszenie się wyników badań krwi) choćby w tolerancji na chemioterapię...

W książkach dr.Kwaśniewskiego jest stwierdzenie, że komórki nowotworowe
"żywią" się prawie wyłącznie węglowodanami. Czy moglibyście się to tego
stwierdzenia ustosunkować ?

"Jadarek" - Dariusz Kral

13. Data: 2000-07-11 17:22:19

Temat: Re: VILCACORA - ZED
Od: e...@w...net (Jutarna Aquareina) szukaj wiadomości tego autora

Ja nie na temat.Przypadek - czytajac liste sporadycznie,spotkalam
ZED-a.
Mile zaskoczenie.
Na dobra,czy zla spawe
prawie wszystkie listy dyskusyjne przeszly metamorfoze,albo
reinkarnacje. Watek sie rwie.Nuda.Glod intelektualny.Malo znajomych
imion.A tu lato w pelni,wakacje.
Tak bardzo chcialoby sie cofnac czas.

Jutarna

http://community.webtv.net/elbarcadero-/POLARBEAR

http://community.webtv.net/elbarcadero-/doc0

14. Data: 2000-07-13 06:11:38

Od: "JPM" <m...@j...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Faktycznie! Nie tak dawno zamawiałem, ale wysyłałem faksem potwierdzenie
wpłaty - leki przyszły po tygodniu. Vilcacorę kupowałem dla teścia, po
zużyciu jednego opakowania lekarze na kontrolnych badaniach byli zadowoleni.
Oczywiście były także inne środki, ale wolimy "dmuchać na zimne" - jak do
tej pory, pomimo nieprzyjemnej diagnozy, kłopoty z samopoczuciem teścia
ustąpiły.
Pozdrawiam JPM!

15. Data: 2013-06-11 11:12:46

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Podobno dużo zależy od jakości ziół, często Vilcacora jest podrabiana i mieszana z
odpadkami. Ja zamawiam zioła ze strony <a
href="http://instytutuncaria.cba.pl">Istytut Uncaria</a> co prawda nie Vilcacorę ale
macę i jestem zadowolony (przyrost masy mięśniowej i te sprawy ;P)

Ch.Leśniowskiego-Crohna
Operacje oczu
Niemieckojęzyczne grupy dyskusyjne
Do anestezjologa - znieczulenie podczas porodu
Rehabilitacja (pyt)